ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hallo en welkom bij Dierenpark Almere. dit dierenpark is een zoo gemaakt door de directeur van de stichting T.Z.P (Thyrone's Zoological Parks), Thyrone Albers
Het verhaal:
er was een en jongen (weet het, niet realistisch) die eens een soort dieren en natuur stichting wilde oprichten. en op een dag, is zijn verre oom, Ty Albers overleden. hij bezat een hele grote vlakte en had veel geld, en dat kreeg ik. op die grote vlakte, begon ik een dierentuin te maken, en ook de stichting T.Z.P. ik wil veel verschillende gebieden op verschillende plaatsen gaan kopen, en daarop dierentuinen bouwen. zo ga ik ook beginnen met ZTAO en ook gewoon hier.
Het doel ik wil dat de dieren zich thuis voelen in zijn of haar omgeving. dat betekent dus ruime, natuurlijke, mooie, en bijzondere verblijven
update 1 pinguin verblijf ingang: we lopen verder: de kassa's lopen over het pad: we zien al een verblijf liggen pinguin's!! we lopen verder: hier zie je ze onderwater: als je kijkt zie je dit: overzicht:
dit was het, bedankt voor het kijken en tips reactie's enz zijn altijd welkom! Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zondag, 09 Feb 2014, 12:02
0
Horeca Medewerker
@ nickdierengek, ja dat was een foutje, drukte perongeluk op create, nu staat het pinguin verblijf er op! Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
mooi gedaan. alleen een paar dingen. - mischien wat afwisseling tussen het gras. - het water van de pinguins beplanten. verder was je pinguin verblijf echt heel mooi gedaan. heel appart, want je ziet niet vaak dat ze helemaal een berg op kunnen.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Super man, maar misschien kun je glas bij het onderwaterzicht wat verlagen? En het pinguinverblijf is prachtig met dat bergje en de rotsen... Verder Toppie!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Thyrone, je hebt een leuke eerste update geplaatst met veel beplanting maar ik heb hier toch nog een paar tips voor je.
- Gebruik ook andere beplanting langs de paden, het ziet er nu heel eentonig uit! - Download Sophie's bioom remakes, je ondergrond ziet er dan stukken beter uit. - De bloemen uit je ingang halen of ergens anders weg werken, het ziet er nu uit alsof het onkruit is. - Ook andere bomen gebruiken, de Palmbomen beginnen een beetje te vervelen.
Sorry voor het vele kritiek maar je zoo gaat er zeker beter uitzien.
0
Horeca Medewerker
@ dinojos, ik ben juist blij met kritiek!! ( vooral van jou!! je bent een geweldige bouwer!)
1. - komt goed!! 2. - Heb ik gedaan alleen hij werkt niet bij mij... alleen de grasland en lucht-reskins werken bij mij 3. - wat voor bloemen/andere heb jij in gedachten? 4. - komt ook goed!!
@ Cheeta7, bedankt!! Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Thyrone@
1. Mooi 2. Dat is vreemd Bij mij werken ze wel gewoon... Ik wil ze best sturen en kijken of ze dan werken. 3. De bloemen zijn goed maar zo op het pad lijkt het een beetje op onkruit... Dus mischien naast de ingang of dat je ergens een verhoging plaats en ze daar op zet. 4. Mooi
Ben blij dat je iets gaat doen met mijn tips! Kan niet wachten tot de volgende update