Datum: Woensdag, 14 Maa 2012, 17:55 | Bericht # 51
pretmachine
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ZooM: bedankt voor de stem, antartica valt eigenlijk in dit thema onder de zuidpool, noord pool, antartica (en een klein stukje noor europa) vandaar NielsGuchelaar: bedaqnkt voor je stem wordt allemaal meegetelt, ik zal kijken of ik je in mijn volgende update kan verblijen ligt eraan of afrika nog meer gestemt wordt dinojos: wwwooooow, bedankt zeg, dit noem ik nog is een reactie
allemaal bedankt vandaag & morgen (tot 18:00) is de laatste kan om te stemmen.
Blijf dus vooral stemmen
jou stem kan het verschil maken :D http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Datum: Woensdag, 14 Maa 2012, 19:42 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Gefeliciteerd, je hebt zojuist een prijs gewonnen van ZTD voor deze showroom!
Jij bent namelijk de winnaar uit de categorie: Beste nieuwe zoo!!
Deze banner kun je natuurlijk als uithangbord van je zoo
Binnenkort verschijnt er een artikel op ZTD met een door mij geschreven beoordeling van jou zoo. Geniet van je prijs en hopelijk mogen er nog vele komen!
Gr. Timo13 en het ZTD-Team
Bericht veranderd door: timo13 - Woensdag, 14 Maa 2012, 19:58
Datum: Donderdag, 15 Maa 2012, 17:14 | Bericht # 53
pretmachine
0
Vrijwilliger
timo13: woow dit had ik nooit verwacht dit motiveerd me wel weer zeg, dus ik ga weer flink door met bouwen ook las ik dat het een nek aan nek race was, maar toch ben ik er uit gekomen :P ontzettend bedankt
ik zou de banner gaan gebruiken nogmaals bedankt ook het ZTD-Team.
0
Vrijwilliger
NielsGuchelaar:
bedankt, je kan vanaf nu niet meer stemmen en de winnaar is afrika mijn volgende update morgen of zaterdag is dus afrika
Added (16 Maa 2012, 17:12) --------------------------------------------- Vandaag:
een mega update van hagen zoo het thema gedeelte afrika
eerst nog even een nieuwtje. Hagen zoo is nog geeneens open en hij is al uitgerijkt als beste nieuwe zoo van de maand. hagen zoo wil zeggen dat ze heel blij zijn met de prijs en hopen dat ze er nog veel gaan winnen.
Afrika
er is veel gestemd de afgelopen week. het was eigenlijk een nek aan nek race. 1)afrika had 3 2)ocean had 2 3)nrd amerika had 1 4)antartica ook 1
een mega update van het hele thema gedeelte afrika. ikzelf ben er heel trots op. Jullie moeten wel rekening houden dat ik niet zoveel grond had om het te bouwen. dus bij sommige verblijfen kan je verwachten dat het klein is, maar niet te klein natuurlijk
nu de screens van afrika: we komen binnen via het gedeelte europa:
we lopen wat door en komen bij de afrikaanse leeuwen:
we lopen de brug op:
en zien de kleine savvana en de afrikaanse leeuwen van boven:
we lopen af de brug en gaan kijken naar de kleine savvana van de grond:
aan de andere kant is het olifanten verblijf: (ook is er nog een binnenverblijf maar die wordt later geshowd)
we lopen weer wat door & komen bij de stokstaartjes & hyenas:
we lopen nog wat door en komen bij de bongos:
en we komen bij een under construction gedeelte: de dwergnijlpaard gebied & de nijlpaard verblijf: dit verblijf wordt nog veranderd:
en dan komen we bij het thema gedeelte antartica:
dit was het weer, reacties zijn welkom grt pretmachine
@ pretmachine, mooie update leuke verblijfen ik heb een vraag hebt de olifant bul een bullenperk verder ben benieuwt naar meer een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er heel goed uit, realistiische dieren en de verblijven zien er geweldig uit, lekker ruim en de goede ondergrond!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 17 Maa 2012, 10:00 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
goed gedaan man!! mischien had je niet veel ruimte meer, maar ik vind de verblijven nog wel groot. mischien bij de leeuwen en de savane wat meer bomen en grassen? veel succes verder met je meester park!
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
dat zal ik je uitlegen een bullenperk is een apart verblijf voor een olifant stier omdat ze alleen tijdens de paartijd bij de vrouwtje's komen hoeft een stier niet alltijd bij de dames te staan een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Zaterdag, 17 Maa 2012, 12:48