@ pretmachine, ben benieuwt naar meer een vraag is het echt een aqaruim of heeft het ook zeeleeuwen/zeeotters een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
het ziet er groots uit en dit maakt mij héél benieuwd...
ik vind het wel raar dat je zoveel verschillende elementen, ik zou dat hier en daar wel veranderen dan bedoel ik: die deur links voor verzogers is gebaseerd op het glaspack, maar de muren errond zijn sp2... waarom gebruik je dan geen muur van sp2 om die deur in te maken
Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 13:46 | Bericht # 37
pretmachine
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
legoman12324: bedankt, er komen hier geen otters maar wel zeeleeuwen in je moet het eigenlijk zien als de kleine versie aquarium van diergaarde blijdorp
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
robje: ik zal; kijken wat ik kan doen
vandaag presenteer ik met trots het 2de deel van hagen zoo de 1e deel: met azie & australie zit met een brug verbonden (net alsof) aan het 2de deel. ik zal zeggen veel kijk plezier. hier is mijn 1e thema van deel 2. en hij heet.. worlds of the oceans: in dit thema zitten pelikanen, vissen, zeehonden en noem maar op genoeg geklets. hier de screens.
we lopen over de brug:
en meteen links zie je het thema worlds of the oceans. als je vooruit kijkt zie je de constructie van de andere themas:
we beginnen bij de zeeleeuwen, waar je onderwater kan kijken:
boven het water:
dan lopen we richting de ingang: (hij kan in de toekomst wat veranderd worden)
we komen ook nog eerst een hek tegen: wat zal dit worden????
de ingang
en dan naar het binnenverblijf van de zeeleeuwen:
er we lopen wat door een zien een (middel) bassin hierin komen tijgerhaaien (of andere soorten) en vissen.
een kleine overzicht van het thema: (van binnen)
we lopen weer wat door: en komen met een bassin waar allerlij soorten vissen in komen:
eventjes doorlopen en dan kom je bij de bassin met kleine haaien en roggen:
klein stukje doorlopen & dan kom je weer bij een bassin ik weet nog niet wat er in komt.
\ naast dat bassin zitt het binnenverblijf van de pelikanen:
we lopen door naar: het mensenhaaien bassin:
het buiten verblijf van de pelikanen:
en er staat achterons weer een hek. wat zal het toch worden???
dat was het weer reacties zijn welkom grt pretmachine
Added (12 Maa 2012, 15:57) --------------------------------------------- geen reacties :S jammer.
update:
ik geef jullie alvast een preview van alle wereld delen ik wil graag dat jullie stemmen voor welke wereld deel ik moet gaan voor de volgende update van vrijdag? donderdag worden ze opgetelt & we zien wel welk wereld deel wint, en dit wereld deel show ik dus op vrijdag dan
hier de screens:
Zuid amerika: hier nog geen screens van, jullie kunnen hier wel voor kiezen
dit thema hebben jullie al gehad maar als jullie deze kiezen dan zet ik dieren in de update van vrijdag
reacties zijn welkom & stemmen ook groeten pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Bericht veranderd door: pretmachine - Maandag, 12 Maa 2012, 16:58