Datum: Woensdag, 29 Feb 2012, 11:17 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Het ziet er heel mooi uit.... Maar niet voor panda's... (sinds gisteren ben ik panda expert xD) Panda's moeten twee aparte binnenverblijven hebben die afgesloten kunnen worden... Ook moet er privicie in zitten, dus of een ander binnnengedeelte, of een quarrantaine verblijf... Ook moeten er twee binnenverblijven en twee buitenverblijven... En het is te vol... Panda's zouden dit niet leuk vinden want ze leven in de koude bergen. Verder vind ik het verblijf zelf heel mooi!
(dit waRen tips)
Gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
robje: bedankt
Update
vandaag om precies 2 uur smiddags kwamen de dieren aan van het thema deel azie (nog niet alle dieren zitten in hun verblijf: de dieren die nu op hun plek zitten zijn: maleise tapirs, babirossas, grote kantijl & de laagland noas
alle autos met dieren:
we beginnen met de laaglandnoas:
de babirossas en grote kantijl:
de maleise tapirs:
volgende keer meer reacties zijn welkom grt pretmachines http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Bericht veranderd door: pretmachine - Vrijdag, 02 Maa 2012, 20:14
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 17:38 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi gedeelte met leuke dieren en je maakt goed gebruik van de downloads, ook van de reskin, sommige vind ik helaas niet mooi, zoals het waterreskin, dat lijkt net modder!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Laraatje2008: bedankt voor je reactie
Added (04 Maa 2012, 15:27) --------------------------------------------- Update
Pandas :
vandaag een update van the outback: niet teveel van dit thema verwachten want het heeft maar 3 verschilldende soorten dieren: kangeroes, helmkasuaris, palmkakatoe. In de toekomst komt een grote renovatsie van dit thema gebied.
kangeroes:
Palmkakatoes:
helmkasuaris:
heb jij alvast idees voor de renovatsie van het australieze gebied in de toekomst? zeg het vooral, ik kan het alleen maar gebruiken denk wel ik heb niet zo een grote ruimte dus
verder informatie: aan de linker kant van het park is nog een open veld: hier komt een prehistorisch museum.
wat hierna: na deze update van vandaag gaan we naar deel 2 van het park (over de brug dus) zodat jullie niet confused worden zet ik boven elke update over welk deel van het park gaat (vanaf nu) 1e is met azie & australie 2e over de brug (nieuwe gedeelte)
reacties zijn welkom grt pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Bericht veranderd door: pretmachine - Zondag, 04 Maa 2012, 16:29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik zie dat je naar mijn tips hebt geluisterd! als je dat binnenverblijf anders maakt is het top! alleen de panda's zijn te zwaar voor die touwen xD misschien kan je met lage hekken van hoogte 1 een vierkantje maken. dan met hoogte 2 en dan met 3, dan weer met 2 en dan weer met 1. en daar de goeie hoogte verhoogd pad bij doen. je zult zien dat het er leuk uit ziet!
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~