ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik presenteer u met trots mijn nieuwe zoo, Hagen zoo iedereen heeft vast wel eens van hagen gehoort denk ik?
het wordt een zoo in het midden van de stad, het krijgt een aantal bijzondere themas, het thema waar ze nu mee bezig zijn heet: asiatischen Raum, hierin komen dieren van indonesien & azie (ik vind het samen veel beter passen) asiatischen Raum betekent, aziatische terrotorium dat jullie dat even weten
nou we hebben al genoeg geklets: hier komen de screens, ik hoop dat jullie het net zo mooi vinden als ik hier de screens met beschrijving:
we beginnen naar de zoo te lopen:
Dan komen we bij een plein voor de ingang:
de ingang:
als je de ingang door bent dan komen we bij een leeuwen fontein:
dan gaan we naar rechts en dan komen we meteen bij het nieuwe thema: dit thema heeft ook een hele grote overdekte gedeelte:
ook een vijfertje met eendjes:
hier komen de bibirossas (ik weet even niet hoe ik het moet schrijven :p) en nog een ander soort dier
buitenverblijf:
hier komen de laagland noas: dit verblijf is nog niet klaar:
hier komt een haai/vis soort die bijna geen enkel dierentuin heeft: de mekong catfish.
hier de overkapping:
we lopen naar binnen en komen bij het binnenverblijf van de maleise tapir:
en ze hebben ook nog een papagaaien verblijf binnen:
dan komen we bij het binnen verblijf van de bibirossas en het andere dieren soort (dat weet ik nog niet)
in dit gedeelte van het overkapte gebied lopen vogelsoorten vrij rond:
het binnenverblijf van de begaalse tijger:
het buiten verblijf van de maleise tapirs:
het buiten verblijf van de begaalse tijger:
iedereen denkt nu vast wat gebeurt er met de tilburgse zoo? die blijft gewoon bestaan maar ik ga der vfeel minder aan werken
Dit was het volgende keer meer reacties zijn welkom grtz pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Ik dacht dat ik op NS zat te kijken zo mooi dat het is, ik kan maar een ding zeggen Top! Je hebt je echt laten inspireren door anderen zie ik! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Wauw, erg realistisch Heb nog wel een tip, op sommige foto's zie je een boom staan in de rots, zelf vind ik dit iets minder Je hebt me wel laten inspireren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
zo als gewoonlijk is dit weer geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen minpunten. wel twee tips voor de volgende keer. - mischien wat meer van het park laten zien. want je laat bijna alleen maar van de verblijven zien . - en BLIJF ZO DOOR GAAN!!!!!! veel succes verder.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
0
Vrijwilliger
nickdierengek: bedankt wollykonijn: wow wat een compliment bedankt zeg Muisjep: die rotsen op de berg vind ik zelf wel mooi staan, dus ik hou het zo Kit_Fisto: ook zon heerlijke reacties :P, ik zal in mijn komende updates wat van het park laten zien
Update:
het park heeft er nog een groot gebouw bij gebouwt, wat zal het worden???
Hagen Zoo in de problemen, Hagen zoo heeft bijna geen plaats meer voor grote verblijfen naast de zoo zit een weg, en daarna een groot stuk land! zal hagen zoo hier wat mee doen? want in de toekomst wil hagen zoo ook een grote savvane openen en een europa & australie deel, antartica was ook nog aan de pas vertelde de directie van hagen zoo
reacties zijn welkom grtz pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Hmmm, van je tweede update kan ik nog maar weinig zeggen. In tegendeel kan er over de tweede zeer veel gezegd worden.
+ punten:
-Je beplant voldoende- -Je maakt realistische afscheidingen tussen de paden en verblijven-
- punten:
-Je plaats soms dingen heel erg Boem-Pats zo in het wilde weg- -Je kunt kleine details niet zo goed wegwerken. Denk daarbij aan de beplanting op de grond, de hekjes lang het pad, etc.-
0
Vrijwilliger
McCamel: als eerste bedankt voor je reactie hoe bedoel je in de wilde weg? en kleine details kan ik inderdaad niet goed verwerken maar zoveel kan je ook nog niet van me verwachte he ;), ik ben pas een beginner met dit spel & weet er niet zoveel van. Dus ik kan je tot nu toe alleen verblijen met dit maar ben toch blij dat jij het ook mooi vindt http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
@ pretmachine, Mooie verblijven! Wel vind ik aan het begin het jammer dat je overal die lage hekjes om heen hebt. Zoals bij bijvoorbeeld die fontein dat is toch helemaal niet nodig? Ook geeft het bij de ingang een beetje een beknopt gevoel.
In de kas vind ik het super hoe je het beplant en aangekleed hebt!! Wel vind ik het jammer dat het zo enorm plat is, dit laat je door de vele rotsen wel minder opvallen, maar toch.. Soms vind ik het ook wel iets te veel rotsen.
Het ziet er echt super uit en ik ben benieuwd wat er in je nieuwe gebouw komt..
0
Vrijwilliger
Jeweetwelwië:ik zal wet met je reactie doen
vandaag een
Update
vandaag hebben we het over dit gebouw: en nog een paar zweer fotos:
zoals je ziet is er aardig aan gewerkt het gebouw heet Asian Affenhaus dat betekent aziatische apenhuis, in dit gebouw zitten de apen oerang oetangs & kuifgibbons:
we beginnene met de binnenverblijfen:
hier die van de kuifgibbons:
oerang oetangs: binnenverblijf:
kuifgibbons buitenverblijf:
oerang oetangs buitenverblijf:
hier ook nog wat zweer fotos:
Dat was het weer. reacties zijn welkom grtz pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo