Datum: Woensdag, 30 Dec 2009, 12:54 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er goed uit. Ook leuk gedaan met de dieren van Europees Expedition. En dat gebouw ziet er ook heel mooi uit en wat ik er ook nog leuk aan vind is dat je de populatie er bij zet.
Datum: Woensdag, 30 Dec 2009, 17:12 | Bericht # 113
Laura
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
leuk gedaan dat vind ik wel een super zoo kat ik maar van die dieren maar mijn computer doet raar als ik iets wil dowloade. maar echte leuke dieren in je zoo .
Datum: Woensdag, 30 Dec 2009, 21:00 | Bericht # 114
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Thom, Een hele mooie zoo met mooie veel groen in de verblijven en ook heel erg mooi dieren en lekker veel verschillende soorten vissen. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 08:55 | Bericht # 115
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ziet er super mooi uit, thom. Veel gebruik van planten en leuke objecten en dieren. Ik heb 1 vraagje, wat zijn de drie grote waterbakken op het 3e plaatje? Pb me.
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 14:17 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 42 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Leuk zoo. Ziet er realistisch uit. Soms vind ik alles een beetje te druk (hekken die heel dicht op elkaar staan) Het verblijf van de olm zal ik ondieper maken en minder stalachmieten. Ik weet niet of je ooit in een kalksteengrot ben geweest maar en zijn nooit zoveel stalachmieten. noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Datum: Vrijdag, 01 Jan 2010, 14:46 | Bericht # 119
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Weer een super update thom, ik vind alleen dat alles zo rommelich is niet alle paden zijn racht je hoken hebben leuke beplanting enz. maar probeer ook eens heuvels. ik heb nog een vraag hoe kom je aan die hekken bij de kalkoennen. pb mij.