ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Wel een volle dierentuin zoals op de plattegrond te zien is!! En ook veel downloads gebruikt maar dat vind ik af en toe wel mooi. Je hebt het roggenverblijf leuk gemaakt alleen is het biome moeras. Wel grappig en lekker veel groen in je verblijven. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Maandag, 04 Jan 2010, 19:59 | Bericht # 122
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 42 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ Laraatje van die roggen is het bio moeras. Leuke update. Het roggenverblijf vind ik niet mooi omdar we alleen maar rotsen staan. Ik zou een stuk minder rotsen en meer planten. Veder is alles realistisch. Groeten Bas noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Datum: Zaterdag, 13 Feb 2010, 15:39 | Bericht # 123
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin met lekker ruime verblijven volgens mij!! En ook lekker veel groen, misschien inderdaad was heuvels plaatsen!! Maar wat is dat lange dier, is dat een soort van das? Leuk diertje!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
mooie zoo leuke dieren en mooie verblijven ik had een vraagje nog ik heb zrelf ook de download miereneter maar bij mij heeft ie geen kleur komt dit omdat ik de spelopties op meer instellingen heb staan of waaraan anders?
Datum: Maandag, 10 Mei 2010, 12:47 | Bericht # 129
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik vind het spannend achter dat blauwe. Je denkt wat gaat er komen. De verder rest van de dierentuin ziet er mooi en gezond uit. Goed gedaan, mooie dieren en heerlijk veel groen. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Maandag, 10 Mei 2010, 20:59 | Bericht # 130
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuim met lekker veel groen en die mooie rotsmuren!!! En heerlijk tijgers en andere dieren naast elkaar in een hok!! Mooi gedaan, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!