Thom zoo's
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 17 Sep 2011, 15:35 | Bericht # 211
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
ik vind je zoo's heel mooi omdat je met weinig downloads een prachtige dierentuin kunt maken gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht ik vind je zoo's heel mooi omdat je met weinig downloads een prachtige dierentuin kunt maken gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 17 Sep 2011 om 15:35
Bericht Thnx voor de reacties iedereen Neusaap Verblijf Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 17 Sep 2011 om 20:02
jeffrey
Datum: Zondag, 18 Sep 2011, 13:26 | Bericht # 213
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
mag ik even vragen worden al die verblijven die je nu showt 1 dierentuin of zijn het gewoon alleen maar verblijven?
Always look on the bright side of life!
Bericht mag ik even vragen worden al die verblijven die je nu showt 1 dierentuin of zijn het gewoon alleen maar verblijven? Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 18 Sep 2011 om 13:26
thomvonder
Datum: Zondag, 18 Sep 2011, 18:45 | Bericht # 214
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Alle verblijven zijn in 1 dierentuin Ik maak elke keer weer een nieuw verblijf erbij en die show ik dan
Bericht Alle verblijven zijn in 1 dierentuin Ik maak elke keer weer een nieuw verblijf erbij en die show ik dan Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 18 Sep 2011 om 18:45
Dacentru
Datum: Maandag, 19 Sep 2011, 13:23 | Bericht # 215
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik hou van alle uw dierentuinen, ik ben een grote fan! Ik kan niet wachten om te zien wat je gaat om te zetten in uw volgende behuizing.
Bericht Ik hou van alle uw dierentuinen, ik ben een grote fan! Ik kan niet wachten om te zien wat je gaat om te zetten in uw volgende behuizing. Bericht getypt door - Dacentru Toegevoegd op 19 Sep 2011 om 13:23
Bericht Thnx voor de reacties Update Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 19 Sep 2011 om 20:26
raymondhoek
Datum: Maandag, 19 Sep 2011, 21:26 | Bericht # 217
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Deze update vind ik wel gaaf gedaan!! Mooie beplanting, vooral omdat het wel afscherming geef, maar niet direct compleet onzichtbaar maakt. Heeeel mooi gedaan. Raymond
Bericht Deze update vind ik wel gaaf gedaan!! Mooie beplanting, vooral omdat het wel afscherming geef, maar niet direct compleet onzichtbaar maakt. Heeeel mooi gedaan. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 19 Sep 2011 om 21:26
McCamel
Datum: Dinsdag, 20 Sep 2011, 15:31 | Bericht # 218
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Als ik naar jouw bouwstijl kijk, dan krijg ik weer helemaal inspiratie. Je plaatst goed de beplanting en zorgt voor een goed kijk in het verblijf. Aangezien ik benieuwd ben naar een otterverblijf van jou, is dat misschien iets voor de volgend keer. David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Als ik naar jouw bouwstijl kijk, dan krijg ik weer helemaal inspiratie. Je plaatst goed de beplanting en zorgt voor een goed kijk in het verblijf. Aangezien ik benieuwd ben naar een otterverblijf van jou, is dat misschien iets voor de volgend keer. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 20 Sep 2011 om 15:31
timo13
Datum: Woensdag, 21 Sep 2011, 09:31 | Bericht # 219
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
echt heeeel mooi de beplanting is mooi en de verblijven zijn heel realistich. komt er ook nog s een update van de hele zoo zodat je wat overzicht hebt ? gr timo13
Bericht echt heeeel mooi de beplanting is mooi en de verblijven zijn heel realistich. komt er ook nog s een update van de hele zoo zodat je wat overzicht hebt ? gr timo13 Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 21 Sep 2011 om 09:31
DierenThyrone
Datum: Woensdag, 21 Sep 2011, 16:12 | Bericht # 220
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
waar vind je die klimdingen voor de neusaap
Bericht waar vind je die klimdingen voor de neusaap Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 21 Sep 2011 om 16:12