Thom zoo's
tjalf
Datum: Donderdag, 11 Nov 2010, 18:39 | Bericht # 191
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Ik hoop echt dat ze snel uitkomen. Mooie foto's verder, omdat je niet alleen foto's maakt van zoos, en dit bos is een heel origineel idee.
Bericht Ik hoop echt dat ze snel uitkomen. Mooie foto's verder, omdat je niet alleen foto's maakt van zoos, en dit bos is een heel origineel idee. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 11 Nov 2010 om 18:39
thomvonder
Datum: Donderdag, 11 Nov 2010, 19:17 | Bericht # 192
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Quote (caspar1995 )
alleen jammer dat ze zo snel vallen, en je hebt toch wel toestemming he?
DM heeft toestemming gegeven voor bijna al zijn projecten in een topic op Tesara en volgensmij valt de sneeuw daaronder
Bericht Quote (caspar1995 )
alleen jammer dat ze zo snel vallen, en je hebt toch wel toestemming he?
DM heeft toestemming gegeven voor bijna al zijn projecten in een topic op Tesara en volgensmij valt de sneeuw daaronder
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 11 Nov 2010 om 19:17
caspar1995
Datum: Donderdag, 11 Nov 2010, 19:56 | Bericht # 193
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ow, oké wist ik niet, ik heb echt wat aan je project want ik zie ze so mooi vallen bij een project dat ik wil starten
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ow, oké wist ik niet, ik heb echt wat aan je project want ik zie ze so mooi vallen bij een project dat ik wil starten Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 11 Nov 2010 om 19:56
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 11 Nov 2010, 20:59 | Bericht # 194
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Lijkt net echt, net zoals vandaag met al die bladeren die vandaag vielen onder de storm. Mooi gemaakt hoor!!! Goed gedaan, mooie kleuren en goede bladeren!!! Mooie vormen!! groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Lijkt net echt, net zoals vandaag met al die bladeren die vandaag vielen onder de storm. Mooi gemaakt hoor!!! Goed gedaan, mooie kleuren en goede bladeren!!! Mooie vormen!! groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 11 Nov 2010 om 20:59
tigerman
Datum: Vrijdag, 12 Nov 2010, 16:44 | Bericht # 195
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Het is heel mooi!!! Wel jammer dat alle bladeren net hetzelfde vallen, en exacte kopien zijn van elkaar, maar het is toch een heel goed idee!
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Het is heel mooi!!! Wel jammer dat alle bladeren net hetzelfde vallen, en exacte kopien zijn van elkaar, maar het is toch een heel goed idee! Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 12 Nov 2010 om 16:44
BeetjeGek
Datum: Vrijdag, 12 Nov 2010, 18:54 | Bericht # 196
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
WOW de suffold schapen zijn zo mooi. waar heb je die van
http://ilyana88.deviantart.com/gallery/61991
Bericht WOW de suffold schapen zijn zo mooi. waar heb je die van Bericht getypt door - BeetjeGek Toegevoegd op 12 Nov 2010 om 18:54
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 12 Nov 2010, 22:26 | Bericht # 197
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (BeetjeGek )
Deze vragen behoor je te vragen in waar vind ik de download en niet hier. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (BeetjeGek )
Deze vragen behoor je te vragen in waar vind ik de download en niet hier. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 12 Nov 2010 om 22:26
Bericht Here's a new update I made today Dresden Zoological Parque Kangaroo exhibit see you next update Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 12 Sep 2011 om 20:25
McCamel
Datum: Dinsdag, 13 Sep 2011, 15:41 | Bericht # 199
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Erg mooie beplanting, en met goede mate gebruikt. Maar over de omheining. Die is van gaas en vanaf daar kon ik het niet zo goed zien. Misschien een idee om dat wat te veranderen. En het tweede wat ik wilde zeggen is: Bij je kaaimanupdate, vind ik het verblijf echt heel mooi, alleen hoe maak jij het precies. Want als ik een verblijf maak met: - Water - Onderwateraanzicht - Land Dan wil het niet lukken. Wil je misschien een pb sturen met daarin een turorial. Alvast bedankt David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: J-aguaR - Dinsdag, 13 Sep 2011, 15:51
Bericht Erg mooie beplanting, en met goede mate gebruikt. Maar over de omheining. Die is van gaas en vanaf daar kon ik het niet zo goed zien. Misschien een idee om dat wat te veranderen. En het tweede wat ik wilde zeggen is: Bij je kaaimanupdate, vind ik het verblijf echt heel mooi, alleen hoe maak jij het precies. Want als ik een verblijf maak met: - Water - Onderwateraanzicht - Land Dan wil het niet lukken. Wil je misschien een pb sturen met daarin een turorial. Alvast bedankt David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 13 Sep 2011 om 15:41
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 13 Sep 2011, 16:11 | Bericht # 200
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Wow, ik heb lang niks gezien van jou. Tenminste niet deze kwaliteit. Ziet er erg goed uit, en een mooie achtergrond. Wel jammer dat het maar 1 verblijf is, en dat de bamboe licht geeft ofzo Maar de kangoeroe's hebben een prachtig verblijf. Raymond
Bericht Wow, ik heb lang niks gezien van jou. Tenminste niet deze kwaliteit. Ziet er erg goed uit, en een mooie achtergrond. Wel jammer dat het maar 1 verblijf is, en dat de bamboe licht geeft ofzo Maar de kangoeroe's hebben een prachtig verblijf. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 13 Sep 2011 om 16:11