ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi kikkerverblijf met leuke kikkers erin en ruime begroeiing. Het is jammer dat je daardoor bijna geen kikkers zit zitten. Ik zie ze wel hoor, maar en de begroeiing er bovenop vind ik ook hartstikke leuk!! Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi Bongo verblijf en de bongo zien er ook mooi uit. Leuke vorm van het verblijf en heerlijk veel groen in het verblijf!!! Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Oehh, spinnetjes! Mooi, en leuk gemaakt met die lichten! Ze kunnen zich lekker verschuilen tussen de planten! Nog even een vraag! Is dit allemaal in 1 dierentuin? Zoja, zou je dan een plattegrond willen neerzetten? Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind de spinnien echt heel mooi gemaakt, die hangende lianen, de beplanting, de lichten, eigelijk alles! alleen een beetje onrealistiche dat het glas zo laag is want dan kunnen ze er via de zijkant gewoon uitklimmen....
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
echt een heel mooi verblijf, mooie beplanting en die lichten zijn ook erg mooi. alleen inderdaad een beetje onrealistisch door het lage glas. verder erg leuk gedaan. mike
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik ben sprakeloos.........
je bent echt te goed voor woorden. en je dieren zijn ongekent realistisch heb je dat voor jezelf gedaan of is dat een download? als het inderdaad een download is, stuur me een pb met de site.
Datum: Vrijdag, 05 Nov 2010, 18:08 | Bericht # 180
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 8 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Een mooie zoo Maar het glas bij de spinnen...................... Dat is echt onrealistisch gazelles in every zoo........................................................