Datum: Zaterdag, 06 Nov 2010, 18:36 | Bericht # 181
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
echt super dierentuin zeker die begroeiing van planten hoe je daar gebruik van maakt het lijkt juist alsof je foto's ziet van een echte dierentuin nog een vraagje: die spinnen verblijf het leek alsof dat glas redelijk laag was, dat zo mischien wel hoger gaan of zit ik verkeerd
Datum: Woensdag, 10 Nov 2010, 15:13 | Bericht # 185
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Gewedlige screens, lijken net echt!!! Goed gemaakt!!!! Mooi gedaan hoor, je bent geweldig!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 10 Nov 2010, 18:42 | Bericht # 186
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
hey thom, ik vind dit echt een geweldig object!! dat had ik al gezecht maar ik had nog een vraagje, heb je die vallende bladeren ook in verschillende hoogtes? dan kan je namelijk echt een herfst bos maken! anders hangen ze op een hoogte en dat is dan wel weer onrealistiche
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ik heb ze nu op 2 hoogtes ,ik heb ze ook al echt vallend op de codering van DM's sneeuw. Alleen vindt ik ze eigenlijk te snel vallen, ik weet nog niet hoe ik dat kan aanpassen.
Ik probeer deze week nog een paar nieuwe screens te maken
Datum: Donderdag, 11 Nov 2010, 18:32 | Bericht # 190
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
WOW ziek vet! alleen jammer dat ze zo snel vallen, en je hebt toch wel toestemming he? maar zo iets mis ik echt in zoo's ook al is het wast onrealistiche dat het uit de lucht komt, voor natuur foto's is het echt helemaal vet!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!