ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, de vleermuizen vind ik een beetje groot beestje voor een vleermuis, maar wel aardig geprobeerd. Maar het nachthuis van de vleermuizen is geweldig, weer apart gemaakt en heerlijk donker en veel ruimte voor de vleermuizen. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik vind het wel een realistische kooi, maar ik vind dat het eerder lijkt op een kooi voor luiaarden, slome lori's, nachtaapjes,... Het lijkt gewoon raar voor vleermuizen. Maar het gaat natuurlijk meer over de kooi, en niet over de dieren.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
mooie stal realistisch met die strobedden ik vind het alleen een beetje klein voor de hangbuikzwijnen is het groot zat maar voor de lama's vind ik het verblijf toch iets aan de kleine kant
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat gaaf zeg, Dit vind ik echt mooi gemaakt die stal en hoe doe je dat met die dakramen en met het raam in de stal zelf. Knap hoor. Ik kan gewoon niet anders zeggen, ik zit hier met open mond. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin met heerlijk veel groen in de aanbieding!! Mooi verblijf ook, heerlijk groot!! Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke dierentuin met leuke vorm van het verblijf en heerlijk veel groen in het verblijf. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooi verblijf veel beplanting en gedetaileerde dieren, zelfs de hekken zijn mooi. je dierentuin heeft een natuurlijke uitstraling. echt een dierentuin waar je trots op kan zijn. ik ben benieuwd naar de volgende update.