Datum: Zaterdag, 07 Aug 2010, 13:27 | Bericht # 151
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi pinguinsverblijf trouwens, en bomen kunnen best in een toendraverblijf, maakt het niet zo kaal vind ik!! Maar mooi met die stenen gemaakte afdak. Prachtig gewoon!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ik heb inderdaad bomen gedaan omdat het er anders zo saai uitzag ik zal proberen binnenkort weer een update te plaatsen alleen ga ik morgen weer een weekje weg
Datum: Maandag, 16 Aug 2010, 12:13 | Bericht # 153
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Thom, Je gebruikt altijd zoveel groen in je verblijven en dat vind ik wel heel erg mooi!! Mooi gemaakt en die clouded leopard is een mooi dier!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 19 Aug 2010, 15:24 | Bericht # 155
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi vissenverblijf, echt prachtig met die stenen op de achtergrond!! Prachtig gedaan en tijdens je laatste update vond ik de impala heel erg leuk!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi nachthuis en lekker donker!! En een mooi verblijf met die gordeldier!! Zal het wel lekker rustig hebben, hahaha. Veel groen in het verblijf en mooi dat nachthuis!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Door het zien van je Nachthuis heb ik gewoon weer helemaal zin in het maken van het Licht en Donker pack Ik ben weer helemaal geïnspireerd. Ziet er gewoon helemaal goed uit. Je hebt een aantal leuke downloads in je spel zitten. Ik ga maar eens verder aan die lichten