ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
dat was snel goed gedaan en mensen jullie kunnen weer gaan raden wat is het dier nu het is een cubaanse diersoort, raad maar. en mensen zeg maar wat voor dieren wat jullie in dragon stone park willen zien. oeps wat vergeten te zeggen ik ga nu foto's maken. en dan preview.
gr benjasaurus1
Bericht veranderd door: benjasaurus1 - Vrijdag, 10 Aug 2012, 10:54
0
Vrijwilliger
nee geen hutia. je hebt al een deel geraden het is een reptiel. misschien zie het hier want hier is een preview update. de boven aanzicht tot nu toe de ingang met natuurlijk de draken. hier wat info de rechter draak is fragoth de duistere draak. de linker draak liroth de licht draak. en beofang de belans draak hij houdt alles in belans. dit zijn de beschermers van dragon stone park.
zo en hier een kleine verrasing voor jouw en mij. onverwachtte kleine nieuwkomers.
gr benjasaurus1
Bericht veranderd door: benjasaurus1 - Vrijdag, 10 Aug 2012, 12:39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er leuk uit! En Dragonstone... ken jij toevallig GoT (Game of Thrones)? :P Ik vind je ingang in ieder geval mooi. Het overzichtje ziet er ook niet verkeerd uit. Ik zou zeggen, ga zo door! En het reptiel weet ik niet hoor Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Datum: Woensdag, 22 Aug 2012, 16:21 | Bericht # 48
benjasaurus1
0
Vrijwilliger
ja het is de cubaanse krokodil
en hier is weer een kleine update.
en als jullie je zelf afvragen waarom ik alleen maar overzichten doe nau eerst wil ik het park goed afmaken. zodat het er piekfijn uitziet als ik het show snappie.