Haha oeps, ik loop hier al weer twee dierentuinen achter met showen. Sorry daarvoor. Hier is in ieder geval de eerste zoo:
Pacifiana is een organisatie voor Zeedieren parken over de hele wereld. De parken hebben veel verschillende soorten dieren, zoals de tuimelaar en de gewone zeehond. In sommige parken zit een opvang voor zeedieren.
Pacifiana Los Angeles is een klein park in Los Angeles dat Rotsspringers, Irrawaddy dolfijnen en Gewone zeehonden heeft.
Update #1: Ingang
Update #2: Gewone Zeehonden We zijn trots dat vandaag de eerste dieren in ons park zijn gearriveerd, namelijk de gewone zeehonden. Ze komen uit een park in België dat te veel schulden had om nog verder te kunnen gaan. De zeehonden zijn erg speels en gasten vinden het leuk om naar ze te kijken.
De zeehonden in Pacifiana - Los Angles: Jordi (M) Kwin (F) Anke (F)
Update #3: Irrawaddy Dolfijnen
Vier Irrawaddy Dolfijnen zijn naar Pacifiana - Los Angeles gebracht vanuit Thailand en Myanmar. De dolfijnen waren gevangen door vissers en ze hebben hun leven te danken aan locale opvangscentra. Ze waren alleen zo erg gewond, dat de dierenarts vaststelde dat de dolfijnen niet meer zouden overleven in het wild. De opvangscentra hadden daarom besloten dat de dolfijnen maar naar een dierentuin moesten worden gegeven en ze kozen Pacifiana - Los Angeles omdat wij een goed verblijf hadden én ervaren verzorgers. De dolfinen zijn inmiddels gewend aan hun omgeving.
Irrawaddy Dolfijnen in Pacifiana - Los Angeles:
Tyler (M)
Sasha (F)
Nuna (F)
Jenna (F)
edit: De dome is btw een personal project, dus nergens te downloaden.
Bericht veranderd door: margay88 - Woensdag, 13 Jun 2012, 19:11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Mooie dierentuin is dit. Echt heel goed gebruik gemaakt van planten, waardoor de gebouwen een beetje verborgen worden. Ook de onderwaterview is erg mooi.
De koepel is erg mooi zo. Vooral dat onderwater kijkpunt ziet er netjes verzorgd uit. Wel mis ik bankjes, etc voor de bezoekers, idee voor volgende keer??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ziet er goed uit, doet me erg denken aan die zoo van sofie op Zeta Designs, anyway, heel goed verzorgt allemaal, al oogt het wat kaal aan de zijkanten, maar op de kust vind je niks anders dan kaal dus heel goed gedaan alle bij elkaar.
enige tip die ik je kan geven is , op het eerste plaatje zie je aan de achterkant het grote grasland zeg maar, en dat vind ik meestal heel lelijk om te zien, als je dat kan weg werken is het helemaal top!
en dat eigen project van je, dat is tog orgineel van snowleo, maar is alleen gereskinnt, of ook echt verandert?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!