Datum: Woensdag, 02 Mei 2012, 10:36 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ hananas59, oke bedannkt!
Added (02 Mei 2012, 10:36) --------------------------------------------- ik ben gestopt met malden zoo omdat ik niet zo veel zin er meer in had. en begin een nieuw park. het heet dierenpark het bos. ik laat ook meteen de update zien. we beginnen bij de ingang.
we willen de ingang nog veranderen. we lopen verder en zien drie volieres liggen.
in de eerste voliere zitten de gewone fazanten.
we hebben de gewone fazant gespot!
we lopen naar de voliere er naast. daar zitten de gouden fazanten.
jammergenoeg zitten die zo goed verstopt dat we ze niet gezien hebben. we lopen naar de voliere er tegen over hier zitten de oehoe's
ook deze zitten zo goed verstopt dat we ze niet gevonden hebben als we ons omdraaien kunnen we naar het bos terras.
zoals je ziet moet er nog veel gewerkt worden.
rechts staat nog een leuk stanbeeld.
en dan sluiten we af met de plattegrond
dit is het park tot nu toe. ik hoop dat jullie genoten hebben en een reactie achterlaten
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Mooi hoor! maar ik vind het jammer dat je de fazaten en oehoe's niet zo makkelijk kan zien! misschien een open plekje zodat de bezoekers ze kunnen zien? verder erg mooi, vooral de fazantenvolières! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Donderdag, 03 Mei 2012, 21:26 | Bericht # 18
Curator
@ Laraatje2008, @ catfreako, heel erg bedankt!!!! @ carnotaurus, ook jij heel erg bedankt ik zaal wat doen met je tip
vanavond\ morgen zal de update komen.
Added (03 Mei 2012, 21:26) --------------------------------------------- de update zal verplaatsd worden naar morgen of overmorgen. want de dierentuin moest verhuizen naar een andere plek vanwege ruimte gebrek..... ik zal de update zo snel mogelijk proberen te update. sorry voor het ongemak
marijn
Datum: Woensdag, 09 Mei 2012, 20:57 | Bericht # 20
Curator
sorry dat de laatste tijd er geen update is geweest maar mijn computer was ( een soort) kapot gegaan en is nog al lang naar de computer maker geweest. ik kon dus wel online komen via mijn vaders computer maar daar stond geen zoo tycoon 2 op. mijn eigen computer is ( toevalig ) net aangekomen. dus ik kan morgen beginnen met zoo tycoon 2. sorry voor het ongemak
gr.Marijn