Datum: Woensdag, 27 Jun 2012, 09:59 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik wil als eerste even zeggen dat ik al heel lang niets heb gepost sorry daar voor. het kwam vooral omdat ik haast niet meer op het ztsf kwam omdat ik op een minecraft surver speel. ten tweede de update naar al die tijd dit is het vernieuwde dierenpark bos dat nu ook op een grotere locatie ligt we beginen zoals gewoonlijk bij de ingangxD
we lopen naar rechts ene zien een klein gebouw.
zo ziet het gebouw er van binnen uit en je hebt meteen uitzicht op het grote verblijf
jammer genoeg hebben we niet de inwoners gezien maar we gaan verder. en zien een rotsachtig verblijf liggen
hier zitten twee zeldzame prins alfredherten.
we lopen verder en zien een eetpleintje liggen. chips ik ben vergeten toiltten neer te zettenxD wie nu moet zal het even moeten volhouden
wie wilt er een ijsje?
hier is weer een uitkijkpunt op het grote verblijf
na lang staan wachten en kijken zagen we wat bewegen in de struiken. het is een neusaap! in dit verblijf zit een groep van 9 neusapen waar onder 3 jongen
nog een foto van het eet pleintje. ( zonder wcxD)
we lopen verder naar het laatste verblijf van deze update hier zit een groep van 8 stokstaartjes.
ze hebben geen stal of ander binnenverblijf want ze graven een hoop holen.
een close up van een stokstaartje dat niet op de foto wouxD
en dan is hier het einde van de update
en dan nog wat overzicht foto's overzicht foto van het neusapen verblijf
overzicht foto van prins alfredherten
en dan nog een overzicht foto van de stokstaartjes en eetpleintje
ik hoop dat je genoten hebt en een reactie achterlaat gr. marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Donderdag, 28 Jun 2012, 21:52 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hele mooie zoo je dieren hebben genoeg beschuting en je denkt ook goed aan je bezoukers en is wel een ding dat is namelijk dat ik je stoksteertjes verblijf erg groot vind agezien het kleine dieren zijn en er zit best wel veel beplanting in voor dieren die in het wild op open vlaktes leven maar veder geweldig
gr. marcel(boy) Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Leuke zoo! Heel mooie verblijven! Toen ik de eerste screens zag ben ik gelijk wat rechter in mijn stoel gaan zitten. Mooi gewerkt met rotsen en planten! Zelfs het onrealistische (de kraampjes) heb je toch heel goed verwerkt. Goed gedaan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi supermooi alleen... ik hep een vraag waar hep je die muren van het kleine observatiepostje in t begin vandaan??? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
na 2 jaar niks in dit topic gepost te hebben ga ik het maar weer eens doen! even al het stof van dit topic opschonen en hij ziet er weer zo goed als nieuw uit! ik had weer eens zin om een dierenpark te posten. dus kom ik er vandaag ook weer met eentje aan (logisch). alleen ik heb er nog geen naam voor want ik ben heel erg slecht in namen verzinnen, dus weten jullie misschien een leuke naam?
laten we maar snel beginnen met de 1ste update, met wel 25 foto's!
we beginnen zoals altijd bij de ingang van de dierentuin. (ik ben niet echt goed in een ingang maken dus dit heb ik er van gemaakt, ik hoop dat jullie het mooi vinden en misschien nog wat tips hebben)
zoals je ziet is de ingang nog niet helemaal af. de inrichting moet nog gedaan worden voordat er mensen komen. we lopen naar binnen en zien als eerste een groot pleintje met een mooie fontein in het midden.
als we naar rechts kijken zien we een gebouw waar bezoekers wat info kunnen krijgen over het park.
we zien achter de fontein een verblijf tevoorschijn komen. dit verblijf hoort bij het eerste thema gebied, namelijk: Azië!
Dit is het verblijf voor de 1xv 1xm Siberische Tijgers! dit zijn tot nu toe de enigste vertegenwoordigers van het continent Azië. ze hebben een mooi meertje, een groot klimmen rek en veel schuilplaatsen.
een van de twee tijgers wou even mooi op de foto.
als we naar rechts kijken zien we een grote stenen muur. deze staat hier omdat er aan de andere kant van Azië hard gewerkt word aan nieuwe verblijven.
we lopen terug lang de ingang naar een nieuw thema gebied. Namelijk: Amerika!
we zien al snel een Volière tevoorschijn komen.
ik bedoel twee volières :P
in de eerste volière zitten 2xv 1xm Lapland uilen.
in de tweede volière zitten 3 vrouwtjes sneeuwuilen. het mannetje is helaas laatst overleden, we weten nog niet hoe, maar we denken aan ouderdom.
we lopen verder en zien twee grote verblijven voor ook grote dieren.
als eerste lopen we naar links en hebben we nog een kijk punt over het verblijf van de Lapland uilen.
achter ons is het volgende verblijf voor een groepje Amerikaanse Bizons! er zijn ook al zelfs 4 jongen geboren! ik ben zelf alleen niet helemaal tevreden over het Bizon verblijf, wat vinden jullie er van?
een van de vier jongen.
als we verder lopen komen we bij een hele grote volière uit. de bewoners moeten nog komen maar het is gemaakt voor de Amerikaanse Zeearend. Inspiratie uit blijdorp.
nog een ander uitkijkpunt op de Bizon weide.
Dat was de update al weer bijna. want er moeten nog wat overzicht foto's komen!
Siberische tijgers.
De Ingang.
De Lapland uilen en de Sneeuw uilen.
De Bizon weide en het toekomstige verblijf voor de Amerikaanse zeearenden.
Dit was de update al weer.
Heel erg bedankt voor het kijken naar mijn update hier sinds tijden. vergeet geen reactie achter te laten en weten jullie nog een leuke naam voor de dierentuin, zo ja zet het in je reactie!
Gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind het erg mooi! Je beplanting is erg mooi, en ik vind het bizonverblijf helemaal niet slecht. Over je ingang, ik vind hem persoonlijk niet slecht, maar je zou bijvorobeeld wat meer reliëf kunnen aanbrengen in het dak door hoogteverschillen etc. Maar dat is jouw keus, ik vind hem leuk! Verder is mijn enige kritiekpunt dat de donatieboxen wat onrealistisch zijn, maar het is natuurlijk jouw keus om die neer te zetten. Verder, ga zo door Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Ziet er goed uit hoor! Ik ben juist wel fan van de ingang, heel modern. Alle verblijven zijn zeer goed beplant! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Je verblijven zien er heel erg goed uit! Ook het ingangsgebouw vind ik mooi, enkel de bomen op het plein storen me, maar vraag me niet waarom. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan