ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Mooie update Kit_Fisto, ik moet zeggen dat het er al heel goed uitziet! Ik moet zeggen dat je apen verblijf er nog het leukst uit vind zien met al die klim toestellen!
Goed gedaan, kan niet wachten tot een volgende update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ dinojos, @ Skyrider1, @ Laraatje2008, super bedankt voor jullie leuke reacties!!!!
gr.Marijn
Added (21 Apr 2012, 20:27) --------------------------------------------- morgen zal de volgende update komen heb jij nog een leuk idee voor malden zoo? vertel het maar in dit topic. deze actie is geldig tot 1 mei
marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ hananas59, oke! komt voor elkaar! -------------------------------------------------------------------------------------- update time! als eerste het baby nieuws. we hebben twee grote kantjil babey's er bij!
en we hebben een laaglandanoa jong!
we beginnen weer eens bij de ingang. je hebt het al vast gemert maar malden zoo is oficeel open!
als we rechts kijken zien we het stukje van de vorige update. daar gaan we niet heen.
dus we kijken links en we zien een gloed nieuw gedeelte.
we lopen er heen en zien meteen een verblijf staan. in dit verblijf zitten de doodshoofd aapjes
maar waar zitten die toch???
nou dat is jammer . maar we lopen verder en zien nog een verblijf liggen. hopelijk zien we hier wel de bewoner van.
het zijn wasbeer honden! deze dieren komen niet vaak in dierentuinen voor. dus daarom hebben we ze vooral genomen.
als ik me omdraai zie ik een man die een foto van een verzorger aan het nemen is .
we lopen verder en zien een uitkijkpunt bij de doodshoofd aapjes. hopelijk zien we ze hier wel
hey! wat zit daar op de grond??
het zijn twee doodshoofd aapjes!!
en dan nog de plattegrond
ik hoop dat jullie genoten hebben en een reactie achterlaten
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
mooi, maar je kan de volgende keer echt beter de emoticons weghalen! maar verder heel mooi, ook het wasbeerhondenverblijf! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!