ja mensen l.h.z.c hebt animal info sign companie opgekocht het bedrijf stond fienasheel rood het bedrijf maakt dus info sign van dieren die sign zullen te vinden zijn in onze dierentuinen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hier is update 2 van mijn zoo de reis om de wereld in een 1 dag ons logo:
Dan de vernieuwde ingang: de vernieuwde tuin: de kassa's die nu af zijn: het bongo bord (deze is niet die wat ik uitgevracht heb hier SZCcourrant downloads) view 1 met bongo's view 2 her maki the same als bij het bongo bord vari bord wordt nog uitgebracht de brug naar het maki eiland de vari het binnenverblijf met het tweede dier de ringstaartmaki overzicht bongo's hier komen later okapi's bij in hetzelfde hok overzicht maki-eiland
BABY NIEUWS bongo rode vari zit bij zijn moeder omdat hij pas geboren is
Bericht veranderd door: hananas59 - Dinsdag, 01 Mei 2012, 19:24
@ hananas59, leuke update mijne komt eind deze week een paar tips ik zou de bongo remake op ns gebruiken en het verblijf naar achter doen wand achter het verblijf is nog ruimte verder ziet het er mooi uit een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
groot nieuws l.h.z.c heeft een fokprograma voor de aziatische olifanten opgericht ik ben de cordinartor van het fokprograma mijn kudde bestaat uit radza de stier en thon tai banka en mumba de koeien meer info volgt een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Woensdag, 02 Mei 2012, 19:22 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
GROOT NIEUWS er is overstroming geweest en de zoo is helemaal verloren alle dieren zijn gered en bij een andere zo ondergebracht dus ik ga een nieuwe starten er komen geeb dieren van de vorige zoo maar het eerste thema gebies is "incredible strong animals"
Bericht veranderd door: hananas59 - Woensdag, 02 Mei 2012, 19:23