@ hananas59, oh erg drie maal raden dat "incredible strong animals" de olifant tijger en neushoorn zijn een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Woensdag, 02 Mei 2012, 19:54
Datum: Woensdag, 02 Mei 2012, 20:55 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ hananas59, Nog even over je vorige update ik heb nog een tip, heb je ooit een BINNENverblijf gezien met gaas als dak? De rest van de tips die ik kan gevne zijn al gegeven maar het ziet er voor de rest erg goed uit!! Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Woensdag, 02 Mei 2012, 20:55
Datum: Woensdag, 02 Mei 2012, 21:01 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
het zijn 12 dieren waar die drie ook bij zitten amerikaanse zeearend tasmaanse duivel anaconda bijtschildpad gorilla bengaalse tijger (fokprogamma's ik cooordinator) grizzly beer wisent witte neushoorn aziatische olifant (fokprogamma legoman coordinator) bladsnijdersmier herculeskever
Bericht veranderd door: hananas59 - Donderdag, 03 Mei 2012, 08:44
Hananas59, ben erg benieuwt! vooral naar dieren als de anaconda, de herculeskerver en ehh... WACHT EENS EVEN! dit zijn alle 12 de superdieren van AH in de groep van dieren die erg sterk zijn! Nu snap ik het! Nou, veel succes met het bouwen!
ps komen er meer van die groepen? van de superdieren kaarten! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Donderdag, 03 Mei 2012, 11:24 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ja er komen meer groepen jij bent de eerste die het grote geheim raadt maar ik ga veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aandacht besteden aan de hokken dus het duurt nog wel even voor de update
Added (03 Mei 2012, 10:59) --------------------------------------------- het duurde toch niet zo lang want zo dadelijk is er een update
Added (03 Mei 2012, 11:24) --------------------------------------------- Hier is de update van philedelphia zoo met incredibble strong zoo
We hebben en nieuwe zoo proberen te bouwen na de overstroming hier is hij hij ligt in de stad philedelphia de ingang is niet veel soeps we zien wel dat hij van l.h.z.c. is de linkerkant in het gebouw de rechterkant de planten net binnen de zoo op de hoek staat deze rotsformatie met mooie planten en bankjes de voliere van de amerikaanse zeearenden hij is zo hoog zodat de arenden kunnen vliegen dan een van onze 2 arenden dan de start van wat hopelijk een bezoekstrekker wordt een vogelshow (hert is de start dus er moet nog veel aan gebeuren) de stokken waar de arenden met de show op zitten als ze niet de beurt hebben om te vliegen en dan nog een overzicht van alles
Bericht veranderd door: hananas59 - Donderdag, 03 Mei 2012, 11:35
leuk verblijf mooi beplant maar er is een opening in je verblijf verder meer beplanting buiten het verblijf een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER