ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik kom als eerste met een oerwoud deel we zitten samen in een compagnie maar aan mijn zoo moet nog gewerkt worden de gevolgen no geen dieren niet voltooide ingang enz.
de ingang moet nog veel aan gewerkt worden!!!!!! De kassa's spreekt vanzelf het tropische binnenterras [img]http://www5.picturepush.com/photo/a/8112693/1024/saemn-zoo-1/pic2-%281%29.jpg[/img] de dino in de ingang het voedsel plein links de weg naar eerste verblijf het tuintje op het pad het eerste observatiepunt het tweede observatiepunt
jullie mogen raden wat voor dieren er zitten ze leven in afrika de volgende keer ingang einde eerste verblijf begin tweede verblijf
Bericht veranderd door: hananas59 - Zaterdag, 05 Mei 2012, 19:30
0
Kassa Medewerker
oo er komen bongo's in, en er is recht nog een stuk dat ik niet heb geshowt En het volgende hok gaat deel uitmaken van het rio gebouw er komen dieren van de film rio in en het is een doorloopvoliere
mooi begin! alleen bij de tuintjes steken de planten eruit, voor de rest mooi vooral dat bongoverblijf! je maakt verder goed gebruik van de palen-hekken! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ hananas59, mooi mijn zoo komt meschien morgen maar zeker eind van de week maar ik zou bij de ingang een standbeeld van een dier dat in deze tijd leeft neerzeten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ hananas59, meschien een beeld van een tijger die komt uit he oerwout en welke olifant soort ga je gebruiken ik heb er meschien een idee over een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
0
Kassa Medewerker
ik pb je er voor blijft het lekker geheim
Added (25 Apr 2012, 07:54) --------------------------------------------- er is bekend gemaakt dat het hok van de bongo's wordt uitgebreid er komt een nieuwe stal en een groter hok
0
Kassa Medewerker
super ziet er mooi uit volgende week mijn tweede update en misschien straks nog een nieuwtje
Added (27 Apr 2012, 19:02) --------------------------------------------- Nieuwtje We hebben bekend gemaakt dat er een borden maatschappij is overgekocht we zullen dus mooie borden gaan maken
En mijn park gaat de reis om de wereld in 1 dag heten