Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 17:47 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
zier er leuk uit ja legoman ook een leuk verblijf voor je olifanten ben benieuwd naar de koning
Added (08 Mei 2012, 07:38) --------------------------------------------- nieuws
1. de arend baby's zijn geen baby's meer en we hebben ze losgelaten in het wild 2.de arend mama is alweer drachtig en heeft eieren gelegt 3. het reptielenhuis 4.misschien iets van het gorilla eiland maar waarschijnlijk wel
Added (08 Mei 2012, 16:06) --------------------------------------------- Thema gebieden nieuws de thema geibeden die komen zullen even op een rijtje
1.animals that are increddible strong 2.animals that can are incredibble old 3.animals that can travel far
Added (10 Mei 2012, 17:47) --------------------------------------------- er zullen een aantal dieren worden geschrapt de eerste ongelukkige zijn de wisent en de grizzlybeer
0
Kassa Medewerker
nee maar ik heb niet zin in die dieren en in volgende thema's zitten walvissen die ik ook niet doe
Added (11 Mei 2012, 16:44) --------------------------------------------- er komt morgen of overmorgen een update met het insectenhuis, gorillaeiland en neushoornverblijf verder alle borden
Added (11 Mei 2012, 16:44) --------------------------------------------- ik doe eerst het insectenhuis omdat de tijger en olifant grote verblijven en een fokprogamma krijgen
(sorry voor de dubbelpost)
Added (11 Mei 2012, 20:57) --------------------------------------------- ERG NIEUWS
MIJN ZOO IS VERLOREN NET ALS AL MIJN ANDERE ZE ZIJN VERVANGEN DOOR EEN ZOO MET VEEL OBJECTEN VAN HET SZE STALLRNPAKKET EN EEN PAAR DIEREN IK ZAL DUS OPNIEUW MOETEN BEGINNEN DUS DE UPDATE GAAT LATER KOMEN (SORRY CAPS AAN)
groeten Hans
Added (11 Mei 2012, 21:22) --------------------------------------------- hij gaat weer het kwam door een verkeerde download
in de update van morgen de olifanten hebben calferen je ondmoet de koning van de jungle en azie krijgt een nieuwe bewoner een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
0
Kassa Medewerker
over ong. 10 min updtae online met gorilla's reptielenhuis insectenhuis en witte neushoorns
Added (12 Mei 2012, 21:28) --------------------------------------------- de update komt morgen aangezien ik nu naar bed hoie
Added (13 Mei 2012, 07:31) --------------------------------------------- nos hier is hij dan hier is de volgende update van philedelphia zoo ik heb hard gewerkt ik heb er bijna 3,5 uur over gedaan
dit zie je nu vanaf de ingang kijkhut nr.1 van het gorilla-eiland we hebben in het hutje een terretarium en wat borden neergezet de view vanuit de hut we hebben een groep van 3 v en 1m hier hebben we wat een en ander verandert zoals borden en een parasol hier een close-up van het bord ik weet dat de randen sh*t zijn maar dat komt door die palen hier een close-up van het bord wanneer de show begint het bord van de tasmaanse duivel we hebben ook nieuwe doorgangen gemaakt zodat je niet om hoeft te lopen hier is een plaintje met nog een uitzicht op het gorilla-eiland hier kunnen we ook heen maar we gaan de andere kant op naar het reptielenhuis we ehbben verschillende terassjes en een restaurant in het rpetielenhuis liggen hier de bijtschildpadden we hebben 1 m 1 v hier de anaconda's (hier zitten geen dieren in omdat ik ze niet kan vinden als download) hier het insecten huis de herculeskever (hier moet nog een bord van komen) en de bladsnijdersmier (dit hok is minder maar ik heb hem zo goed mogelijk ingericht hier de 3de view van de gorilla's hier zien we twee hokken we gaan eerst de rechtse bekijken deze is voor de witte neushoorn hier zitten 2v hier het linkse verblijf wat het tijger verblijf wordt hier nog de overviews de tijgers de neushoorns het reptielenhuis en de gorilla's
0
Kassa Medewerker
oke zal ik doen
Added (13 Mei 2012, 08:08) --------------------------------------------- nog een beetje de vooruitzichten tijger verblijf klaar eerste bezoekers en begin olifanten
Added (13 Mei 2012, 09:08) --------------------------------------------- we hebben vanochtend vernomen dat een van onze gorilla vrouwtjes drachtig is binnenkort zal er dus ook een klein aapje rondlopen