ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
die heb ik zelf gemaakt hij wordt gereleasd op deze site signdesign je moet wel inloggen en hij komt in een pack waar nog 4 borden van issen dus je zult effe moet
Added (13 Mei 2012, 11:15) --------------------------------------------- ik heb ook een logo gemaakt/getekend
punten die vrijdag in de update komen 1 er is jong leven bij de olifanten 2 nieuwe bewoners naast de prinsafred-hert 3 ontmoet de tijgers een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
mijn uodate duurt lang omdat ik weinig tijd heb om zoo tycoon 2 te spelen ga het vrijdag denk ik fixen
Added (26 Mei 2012, 17:51) --------------------------------------------- ik ga hard werken aan de update vanavond en morgen wel hebben heeft de directie beslist dat de zoo na dit thema gewoon dieren gaat kiezen zonder thema's of werelddelen
Added (27 Mei 2012, 14:56) --------------------------------------------- hier is update 4 update 4 de tijgers
hier komen de tijgers heb er veel tijd in gestoken maar heb het laatse stukje afgerafeld er moeten ook nog kleine dingen gebeuren zoals beplanting langs paden en pad
in het huisje de waterval
de andere views
de andere tijgers
de oranje is shere-kan deze is gekregen in een ruil met een stuk of 25(ja echt waar) tasmaanse duivles de witte 2 zijn nog geen namen voor het zijn een mannetje en een vrouwtje die mogen jullie verzinnen
@ hananas59, ziet er leuk uit mooi verblijf maar een tip een apart stuk voor de tijger dame voor dur jongen en mooi dat er twee wit zijn een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER