ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
chickboy heeft wel gelijk maar volgensmij snap je het niet dat aquarium wordt een deel van dezelfde zoo dus ik begin geen nieuwe misschien was het een beetje onduidelijk sorry daarvoor
0
Kassa Medewerker
omdat mijn andere zoomap super traag was maar dit is dezelfde zoo
Added (01 Jun 2012, 07:47) --------------------------------------------- nou effe de komende updates 1 update met miereneters en kakapo voliere 2 zeeleeuw en adelie pinguin 3 sea dragon begin nemo aquarium 4 nemo aquarium
zal ook zelf objecten gaan designen voor deze dingen heb al een schip klaar(een reskin) en ik moet nog borden maken dus de update komt volgend week ergens
0
Kassa Medewerker
adelie pinguins,californische zeeleeuwen,zeedraakjes en de meeste beesten van de film finding nemo
Added (03 Jun 2012, 14:31) --------------------------------------------- de directie heeft besloten een expeditie te sturen naar loch ness lake ze willen de loch ness monster vanen voor het nieuwe thema gebied dus er komt vrijwel zeker een loch ness monster in het nieuwe thema gebied
Added (04 Jun 2012, 20:33) --------------------------------------------- de expiditie is teruggekeerd en heeft niks gevonden hij ko0mt dus niet in het park
@ hananas59, Oke, jammer hoop dat er nog een ander dier kan komen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam