ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Deze keer een geheel nieuwe dierentuin, namelijk: Queenstown Zoo! Queenstown is een stad in het zuidelijke eiland van New Zeeland. In Queenstown Zoo proberen we de verblijven zo natuurlijk mogelijk te maken, zodat de dieren zich er echt thuis voelen! Ook probeert Queenstown Zoo samen met veel dierentuinen wereldwijd (jonge) dieren uit te wisselen, zo wordt inteelt voorkomen en komen er niet te veel dieren in 1 verblijf.
(Mijn naam op het ztsf is queenstown omdat ik al lang plannen had voor deze zoo, en ik het wel een mooie naam vond!)
Als eerste: De ingang!
Hier alvast een overview. Het linkse gebouw is de uitgang, en het rechtse gebouw de ingang.
De ingang en uitgang vanaf bezoekershoogte
De ingang
De loketten om een kaartje te kopen
De uitgang
Een medewerker van Queenstown Zoo, die controleert of er geen mensen stiekem zonder kaartje door de uitgang naar binnen gaan
Added (07 Mei 2012, 19:56) ---------------------------------------------
Bericht veranderd door: Queenstown - Maandag, 07 Mei 2012, 19:59
@ Queenstown, ga je nu stopen met african breeding center jammer maar ja ik kan niet wachten op meer een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ Legoman12324, Ik ga waarschijnlijk deze of volgende week het olifantenverblijf van African Breeding Centre showen, en dan heb ik al de hele zoo gehad! (het was maar een kleine zoo met 5 verblijven)
Added (07 Mei 2012, 20:19) --------------------------------------------- De volgende update wordt iets met afrika, maar welk dier, dat hou ik nog even geheim... :P
@ Queenstown, Wow, van boven erg mooi, maar van onder vind ik het minder, miss wat beplanting om de ingang Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam