Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Queenstown Showtopic
Queenstown
Datum: Woensdag, 09 Mei 2012, 19:29 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

@ hananas59, sorry, daar heb ik geen interesse in. Ik heb namelijk al een lijstje met dieren wat in de zoo komt,...
Maar wel bedankt voor het aanbod!
Bericht@ hananas59, sorry, daar heb ik geen interesse in. Ik heb namelijk al een lijstje met dieren wat in de zoo komt,...
Maar wel bedankt voor het aanbod!

Bericht getypt door - Queenstown
Toegevoegd op 09 Mei 2012 om 19:29
hananas59
Datum: Woensdag, 09 Mei 2012, 19:31 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

oke geen probleem ik dacht die leven in australië maar jammer

Berichtoke geen probleem ik dacht die leven in australië maar jammer

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 09 Mei 2012 om 19:31
Queenstown
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 19:28 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

update: Zebra's!

De eerste dieren zijn in Queenstown zoo gearriveerd!
Het zijn de 2 jonge zebra mannetjes Zuri en Misari uit een dierentuin in Los Angeles.
Binnenkort arriveerd ook het vrouwtje.

Over een tijdje komen er in dit verblijf ook giraffen, maar daarvan moet de dierentuin nog van alles regelen.
Voorlopig zijn Zuti en Misari nog de enigen in het verblijf!

Het verblijf is nog niet af, want door een voorval moesten de zebra's eerder komen, vandaar dat er nog niet zo'n goede beplanting is, en nog geen pad en bankjes!

Een overzicht van het verblijf:

Een klein verblijfje waar de dieren apart gezet kunnen worden

Misari

Misari bij de kleine waterpoel

de grote waterpoel

Bericht veranderd door: Queenstown - Donderdag, 10 Mei 2012, 19:30
Berichtupdate: Zebra's!

De eerste dieren zijn in Queenstown zoo gearriveerd!
Het zijn de 2 jonge zebra mannetjes Zuri en Misari uit een dierentuin in Los Angeles.
Binnenkort arriveerd ook het vrouwtje.

Over een tijdje komen er in dit verblijf ook giraffen, maar daarvan moet de dierentuin nog van alles regelen.
Voorlopig zijn Zuti en Misari nog de enigen in het verblijf!

Het verblijf is nog niet af, want door een voorval moesten de zebra's eerder komen, vandaar dat er nog niet zo'n goede beplanting is, en nog geen pad en bankjes!

Een overzicht van het verblijf:

Een klein verblijfje waar de dieren apart gezet kunnen worden

Misari

Misari bij de kleine waterpoel

de grote waterpoel

Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 19:28
boerroel545
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 19:44 | Bericht # 44   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

een mooie zoo en waar download jij die stenemuren :D

Berichteen mooie zoo en waar download jij die stenemuren :D

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 19:44
Queenstown
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 19:55 | Bericht # 45   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ boerroel545

Dat zijn geen stenen muren, maar gewoon rotsen ;)
Maar ik heb geen idee waar ik die gewownload heb, sorry. Als ik ze ooit nog zie zal ik de link even sturen :)

Added (10 Mei 2012, 19:55)
---------------------------------------------
Miniminimini update: Chana, het zebravrouwtje is inmiddels ook gearriveer. Ze heeft eerst 2 dagen in het kleine verblijf gezeten, en is nu vrijgelaten in het groot savanne-verblijf.
Het Queenstown team heeft ook beslotenom naast de 4 giraffen die nog komen, een paartje thomson-gazelle's in het verblijf te plaatsen. De gazelle's komen van een dierentuin met een speciaal fokprogramma voor de gazelle's, en als er jongen geboren worden gaan die terug naar die dierentuin. Als er veel jongen geboren worden, komt er misschien nog een ander paartje in Queenstown zoo.

Bericht@ boerroel545

Dat zijn geen stenen muren, maar gewoon rotsen ;)
Maar ik heb geen idee waar ik die gewownload heb, sorry. Als ik ze ooit nog zie zal ik de link even sturen :)

Added (10 Mei 2012, 19:55)
Miniminimini update: Chana, het zebravrouwtje is inmiddels ook gearriveer. Ze heeft eerst 2 dagen in het kleine verblijf gezeten, en is nu vrijgelaten in het groot savanne-verblijf.
Het Queenstown team heeft ook beslotenom naast de 4 giraffen die nog komen, een paartje thomson-gazelle's in het verblijf te plaatsen. De gazelle's komen van een dierentuin met een speciaal fokprogramma voor de gazelle's, en als er jongen geboren worden gaan die terug naar die dierentuin. Als er veel jongen geboren worden, komt er misschien nog een ander paartje in Queenstown zoo.

Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 19:55
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 20:00 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooie dierentuin misschien een te klein binnenverblijf. Leuk dat je gebruik maakt van grasland en daarin een beetje savanne, komen de dieren tot rust!!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooie dierentuin misschien een te klein binnenverblijf. Leuk dat je gebruik maakt van grasland en daarin een beetje savanne, komen de dieren tot rust!!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 20:00
hananas59
Datum: Donderdag, 10 Mei 2012, 20:42 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

leuk en mooi ik vind dat je goed bezig bent

Berichtleuk en mooi ik vind dat je goed bezig bent

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 10 Mei 2012 om 20:42
Queenstown
Datum: Zondag, 13 Mei 2012, 19:06 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Belangrijke update: Een nieuwe Queenstown Zoo!

Queenstown Zoo bestaat al heel lang, (sinds 1898) en is al vele malen gesloopt en opnieuw gebouwd. Aangezien de laatste verbouwingen in 1961 waren, en er alleen nog maar nieuwe verblijven gemaakt werden, wordt de hele dierentuin weer opnieuw gesloopt, zodat alles helemaal modern wordt ingericht en aangekleed. De Giraffen en de Thomson-gazelle's worden in een verblijf een eindje buiten de Zoo opgevangen, en worden weer teruggeplaatst in de nieuwe Zoo. De zebra's worden uigezet in Kruger National Park, een wildpark in Zuid-Afrika. Er zijn al plannen voor een aantal verschillende gedeelten in de Zoo. Omdat we alle dieren een groot verblijf willen geven, word er waarschijnlijk een extra gedeelte naast de dierentuin gekocht om meer dieren in de dieretuin te kunnen laten zien. Naast de dierentuin liggen een heleboel weilanden, die waarschijnlijk gekocht kunnen worden.

Binnenkort volgt meer informatie!

Added (13 Mei 2012, 17:23)
Queenstown Zoo: De ingang!

Queenstown zoo heeft al grote plannen. Zo is er overlegd over de verschillende 'themagebieden' in de zoo, en ook over allerlei andere dingen, zoals het transporteren van dieren, fokprogramma's en uitzetten in het wild. Op het moment wordt druk gebouwd, en gisteren was de ingang helemaal compleet! De bouwvakkers hebben erg hun best gedaan, en ook zijn er speciale mensen gekomen om het gebied rond de ingang te beplanten. Binnenkort worden de eerste verblijven gemaakt, en wij kunnen niet wachten!

Bericht veranderd door: Queenstown - Zondag, 13 Mei 2012, 19:06
BerichtBelangrijke update: Een nieuwe Queenstown Zoo!

Queenstown Zoo bestaat al heel lang, (sinds 1898) en is al vele malen gesloopt en opnieuw gebouwd. Aangezien de laatste verbouwingen in 1961 waren, en er alleen nog maar nieuwe verblijven gemaakt werden, wordt de hele dierentuin weer opnieuw gesloopt, zodat alles helemaal modern wordt ingericht en aangekleed. De Giraffen en de Thomson-gazelle's worden in een verblijf een eindje buiten de Zoo opgevangen, en worden weer teruggeplaatst in de nieuwe Zoo. De zebra's worden uigezet in Kruger National Park, een wildpark in Zuid-Afrika. Er zijn al plannen voor een aantal verschillende gedeelten in de Zoo. Omdat we alle dieren een groot verblijf willen geven, word er waarschijnlijk een extra gedeelte naast de dierentuin gekocht om meer dieren in de dieretuin te kunnen laten zien. Naast de dierentuin liggen een heleboel weilanden, die waarschijnlijk gekocht kunnen worden.

Binnenkort volgt meer informatie!

Added (13 Mei 2012, 17:23)
Queenstown Zoo: De ingang!

Queenstown zoo heeft al grote plannen. Zo is er overlegd over de verschillende 'themagebieden' in de zoo, en ook over allerlei andere dingen, zoals het transporteren van dieren, fokprogramma's en uitzetten in het wild. Op het moment wordt druk gebouwd, en gisteren was de ingang helemaal compleet! De bouwvakkers hebben erg hun best gedaan, en ook zijn er speciale mensen gekomen om het gebied rond de ingang te beplanten. Binnenkort worden de eerste verblijven gemaakt, en wij kunnen niet wachten!

Toegevoegd op 13 Mei 2012 om 19:06
NielsG
Datum: Zondag, 13 Mei 2012, 20:02 | Bericht # 49   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Wow, dat zebra verblijf is écht geweldig ! Goed gedaan !

BerichtWow, dat zebra verblijf is écht geweldig ! Goed gedaan !

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 13 Mei 2012 om 20:02
Queenstown
Datum: Maandag, 14 Mei 2012, 19:55 | Bericht # 50   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Update: De ingang!

Hier komen de foto's voor de ingang, binnenkort volgt er wat informatie over de plannen voor de verschillende themagebeden in de Zoo!

Het pad wat naar de ingang leidt

Twee bankjes naast het pad waar de bezoekers even kunnen uitrusten of iets eten

Een klein waterpoeltje vlak voor de ingang, waar op het moment 7 kikkers zitten

Twee bankjes aan de andere kant van het pad, ook om even uit te rusten of iets te eten

De ingang

De poortjes waar de bezoekers door moeten lopen, dit kunnen ze van beide kanten doen

Een overview, en links zie je ook het waterpoeltje. Beplanting achter de ingang komt nog!

Een overview waarbij je de binnenkant van de ingang kunt zien

Bericht veranderd door: Queenstown - Maandag, 14 Mei 2012, 19:56
BerichtUpdate: De ingang!

Hier komen de foto's voor de ingang, binnenkort volgt er wat informatie over de plannen voor de verschillende themagebeden in de Zoo!

Het pad wat naar de ingang leidt

Twee bankjes naast het pad waar de bezoekers even kunnen uitrusten of iets eten

Een klein waterpoeltje vlak voor de ingang, waar op het moment 7 kikkers zitten

Twee bankjes aan de andere kant van het pad, ook om even uit te rusten of iets te eten

De ingang

De poortjes waar de bezoekers door moeten lopen, dit kunnen ze van beide kanten doen

Een overview, en links zie je ook het waterpoeltje. Beplanting achter de ingang komt nog!

Een overview waarbij je de binnenkant van de ingang kunt zien

Toegevoegd op 14 Mei 2012 om 19:55
Search:

Hosted by uCoz