Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Queenstown Showtopic
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 17 Mei 2012, 16:14 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Wat een lief jong en mijn naam, ben er trots op!!!! Goed voor zorgen he, maar dat gebeurt wel. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtWat een lief jong en mijn naam, ben er trots op!!!! Goed voor zorgen he, maar dat gebeurt wel. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 17 Mei 2012 om 16:14
Queenstown
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 15:50 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Update: Kamelen en Olifanten!

Er zijn laatst wat oude foto's van Queenstown Zoo gevonden, waaronder deze:

verblijf was toen van de kamelen en de Aziatische olifanten, deze foto laat het kijkpunt voor bezoekers zien. Wij waren erg onder de indruk van dit goede idee en besloten het opnieuw te maken, met wat aanpassingen.

---------------------------------------------

Update: Saiga's en Olifanten!

Eindelijk zijn we klaar met het bouwen van het nieuwe, dubbele verblijf van de Aziatische Olifanten en de Saiga's! Naar onze mening zijn het 2 prachtige verblijven geworden, met veel ruimte en veel groen, zodat de dieren zich er goed thuis voelen. Momenteel wordt er nog gebouwd aan het verblijf van de Nevelpanten, er wordt geschat dat het over zo'n 2 weken af zal zijn.

Het nieuwe kijkpunt voor de bezoekers.

Het uitkijkpunt van de Saiga's. Hier zie je het mannetje, dat zijn verblijf deelt met drie vrouwtjes.

Dit is het uitkijkpunt van het vervlijf van de Aziatische Olifanten. Hier verblijven 1 mannetje en 2 vrouwtjes.

Het binnenverblijf van de Olifanten. Achter het hek met de touwen kunnen de verzorgers lopen.

Het binnenverblijf van de Saiga's. Net als bij de Olifanten kunnen de verzorgers achter het verblijf lopen.

Het verblijf van de Saiga's, gezien vanaf de zijkant van het verblijf

Een overview van de verblijven, links de Olifanten en rechts de Saiga's.

Ondertussen wordt er ook hard gewerkt aan het verblijf van de Nevelpanters

________________________________________________________________________________________________________________________________
Baby-update:

Er zijn de afgelopen weken geen nieuwe dieren meer geboren, maar er is wel goed nieuws: De nieuwe mannelijke inwoners van Queenstown Zoo doen goed hun werk! De olifant heeft zijn twee vroutjes zwanger gemaakt, en de Saiga zijn drie dames. We verwachten over een tijdje dus baby's!

Bericht veranderd door: Queenstown - Zaterdag, 19 Mei 2012, 15:55
BerichtUpdate: Kamelen en Olifanten!

Er zijn laatst wat oude foto's van Queenstown Zoo gevonden, waaronder deze:

verblijf was toen van de kamelen en de Aziatische olifanten, deze foto laat het kijkpunt voor bezoekers zien. Wij waren erg onder de indruk van dit goede idee en besloten het opnieuw te maken, met wat aanpassingen.

---------------------------------------------

Update: Saiga's en Olifanten!

Eindelijk zijn we klaar met het bouwen van het nieuwe, dubbele verblijf van de Aziatische Olifanten en de Saiga's! Naar onze mening zijn het 2 prachtige verblijven geworden, met veel ruimte en veel groen, zodat de dieren zich er goed thuis voelen. Momenteel wordt er nog gebouwd aan het verblijf van de Nevelpanten, er wordt geschat dat het over zo'n 2 weken af zal zijn.

Het nieuwe kijkpunt voor de bezoekers.

Het uitkijkpunt van de Saiga's. Hier zie je het mannetje, dat zijn verblijf deelt met drie vrouwtjes.

Dit is het uitkijkpunt van het vervlijf van de Aziatische Olifanten. Hier verblijven 1 mannetje en 2 vrouwtjes.

Het binnenverblijf van de Olifanten. Achter het hek met de touwen kunnen de verzorgers lopen.

Het binnenverblijf van de Saiga's. Net als bij de Olifanten kunnen de verzorgers achter het verblijf lopen.

Het verblijf van de Saiga's, gezien vanaf de zijkant van het verblijf

Een overview van de verblijven, links de Olifanten en rechts de Saiga's.

Ondertussen wordt er ook hard gewerkt aan het verblijf van de Nevelpanters

________________________________________________________________________________________________________________________________
Baby-update:

Er zijn de afgelopen weken geen nieuwe dieren meer geboren, maar er is wel goed nieuws: De nieuwe mannelijke inwoners van Queenstown Zoo doen goed hun werk! De olifant heeft zijn twee vroutjes zwanger gemaakt, en de Saiga zijn drie dames. We verwachten over een tijdje dus baby's!

Bericht getypt door - Queenstown
Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 15:50
harry
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 16:09 | Bericht # 63   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Kassa Medewerker

dat olifanten verblijf is echt geweldig!
echt heel erg mooi gemaakt.
vooral dat huisje.
echt heel realistisch!

Berichtdat olifanten verblijf is echt geweldig!
echt heel erg mooi gemaakt.
vooral dat huisje.
echt heel realistisch!

Bericht getypt door - harry
Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 16:09
Queenstown
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 16:12 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Dankje :)
BerichtDankje :)

Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 16:12
hananas59
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 17:04 | Bericht # 65   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

erg leuk misschien kun je voor de ster een apart verblijf maken???

Berichterg leuk misschien kun je voor de ster een apart verblijf maken???

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 17:04
catfreako
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 18:06 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Heel er leuk.
Mooi beplant ook!

BerichtHeel er leuk.
Mooi beplant ook!

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 18:06
Queenstown
Datum: Maandag, 21 Mei 2012, 20:04 | Bericht # 67   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Update: Varanen en een binnenverblijf voor de olifanten!

Queenstown Zoo is gestopt met de bouw van het verblijf van de nevelpanters, omdat de nevelpanters i.v.m. speciale redenen niet naar Queenstown Zoo kunnen komen. Gelukkig hebben we er een ander mooi verblijf van kunnen maken, namelijk dat van de varanen. Ook hebben we wegens het slechte weer besloten dat de Aziatische olifanten toch wel een écht binnenverblijf moesten krijgen, en hebben de bouwvakkers in de regen gewerkt aan het binnenverblijf, wat wij nu met trots aan de bezoekers laten zien. Iedere zaterdag kunnen er groepjes mensen mee naar binnen, om een speciaal kijkje te nemen in het binnenverblijf. Ook zijn we begonnen met de bouw van Paradise of Birds, een nieuw themagebied waar we allerlei soorten vogels willen laten zien.

Het binnenverblijf van de olifanten

Het binnenverblijf van de olifanten met dak

Het verblijf van de varanen

Een kleine overkapping waar de varanen zich kunnen verschuilen

Het verblijf zonder dak

Het verblijf met dak ( Het is dat bruine dak met glas)

Het begin van de bouw van Paradise of Birds

Een overview van de hele zoo

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------

Baby-nieuws

Goed nieuws in Queenstown Zoo! Er zijn namlijk 3 gezonde Saiga's geboren, en het zijn 3 vrouwtjes. Hier zijn we erg blij mee, want het is goed voor het fokprogramma! Ook is er vannacht een olifantenjong geboren. Het is een gezond vrouwtje. Helaas heeft het andere olifantenvrouwtje een miskraam gehad, het jong is dood geboren. Moeder gedraagt zich gelukkig goed.

Het jonge olifantje bij haar moeder

Het eerste Saigajong
BerichtUpdate: Varanen en een binnenverblijf voor de olifanten!

Queenstown Zoo is gestopt met de bouw van het verblijf van de nevelpanters, omdat de nevelpanters i.v.m. speciale redenen niet naar Queenstown Zoo kunnen komen. Gelukkig hebben we er een ander mooi verblijf van kunnen maken, namelijk dat van de varanen. Ook hebben we wegens het slechte weer besloten dat de Aziatische olifanten toch wel een écht binnenverblijf moesten krijgen, en hebben de bouwvakkers in de regen gewerkt aan het binnenverblijf, wat wij nu met trots aan de bezoekers laten zien. Iedere zaterdag kunnen er groepjes mensen mee naar binnen, om een speciaal kijkje te nemen in het binnenverblijf. Ook zijn we begonnen met de bouw van Paradise of Birds, een nieuw themagebied waar we allerlei soorten vogels willen laten zien.

Het binnenverblijf van de olifanten

Het binnenverblijf van de olifanten met dak

Het verblijf van de varanen

Een kleine overkapping waar de varanen zich kunnen verschuilen

Het verblijf zonder dak

Het verblijf met dak ( Het is dat bruine dak met glas)

Het begin van de bouw van Paradise of Birds

Een overview van de hele zoo

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------

Baby-nieuws

Goed nieuws in Queenstown Zoo! Er zijn namlijk 3 gezonde Saiga's geboren, en het zijn 3 vrouwtjes. Hier zijn we erg blij mee, want het is goed voor het fokprogramma! Ook is er vannacht een olifantenjong geboren. Het is een gezond vrouwtje. Helaas heeft het andere olifantenvrouwtje een miskraam gehad, het jong is dood geboren. Moeder gedraagt zich gelukkig goed.

Het jonge olifantje bij haar moeder

Het eerste Saigajong

Toegevoegd op 21 Mei 2012 om 20:04
hananas59
Datum: Maandag, 21 Mei 2012, 20:11 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ziet er goed uit je maakt goed gebruik van de kleine paaltjes maar dit is niet erg realistisch ik hou van je olifanten verblijf

Groeten Hans

Berichtziet er goed uit je maakt goed gebruik van de kleine paaltjes maar dit is niet erg realistisch ik hou van je olifanten verblijf

Groeten Hans

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 21 Mei 2012 om 20:11
boerroel545
Datum: Maandag, 21 Mei 2012, 20:47 | Bericht # 69   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

ik ben fan van je zoo petje af :D
kijk nu al uit naar de volgende update
gr. boerroel545

Berichtik ben fan van je zoo petje af :D
kijk nu al uit naar de volgende update
gr. boerroel545

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 21 Mei 2012 om 20:47
Queenstown
Datum: Vrijdag, 25 Mei 2012, 17:15 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

HEEL ERG BELANGRIJK!

Ik stop een tijdje met Queenstown Zoo, en ik weet nog niet of ik verder ga of echt stop. Ik heb gewoon geen zin meer om de dierentuin af te maken, en omdat ik geen inspriratie heb lukt het gewoon niet om een mooi verblijf te maken. Dit betekent niet dat ik stop met bouwen, maar ik ga gewoon een nieuwe dierentuin beginnen. Sorry!

Sorry mensen voor dit bericht, maar ik heb besloten toch door te gaan met Queenstown Zoo!

Bericht veranderd door: Queenstown - Vrijdag, 25 Mei 2012, 18:41
BerichtHEEL ERG BELANGRIJK!

Ik stop een tijdje met Queenstown Zoo, en ik weet nog niet of ik verder ga of echt stop. Ik heb gewoon geen zin meer om de dierentuin af te maken, en omdat ik geen inspriratie heb lukt het gewoon niet om een mooi verblijf te maken. Dit betekent niet dat ik stop met bouwen, maar ik ga gewoon een nieuwe dierentuin beginnen. Sorry!

Sorry mensen voor dit bericht, maar ik heb besloten toch door te gaan met Queenstown Zoo!

Toegevoegd op 25 Mei 2012 om 17:15
Search:

Hosted by uCoz