ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ Queenstown, Ik zit naar je varanen verblijf te kijken en weetje dat dit zeer gevaarlijk is!!! Varanen zijn zeer gevaarlijke hagedissen voor zowel mesn als dier. het is daarom niet erg verstandig ze tussen de mensen door te laten lopen zoals te zien is op foto 3 . Maar verder ziet alles er heel mooi uit . Always look on the bright side of life!
Datum: Zaterdag, 26 Mei 2012, 17:15 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Port Elisabeth Wildlife Centre
Logo heb ik net even zelf in elkaar geflanst xD
PEWC is een dierentuin met allerlei dieren, van leeuwen tot toekans. Er komen verschillende themagebieden, waaronder Amazing Asia, Savannah adventures, tropical tour, bird's paradise en wonderful world. hier een lijstje met dieren die je in de themagebieden kunt verwachten. (kan nog helemaal veranderen) Savannah adventures: cheeta Afrikaanse olifant zebra giraffe gazelle zwarte neushoorn
Datum: Zaterdag, 26 Mei 2012, 18:42 | Bericht # 74
0
Parkeerhulp
Ingang en een parkeerplaats PEWC is klaar met de bouw van de ingang en de personeelsparkeerplaats. Het enige wat nog gedaan moet worden is wat beplanting om de parkeerplaats en de ingang.
de parkeerplaats
het eerste wat je ziet als je naar de ingang loopt, namelijk een klein poeltje
de ingang
de loketten waar je je kaartje betaald
de andere loketten
een overview, de parkeerplaats staat er niet op, maar die is rechtsonder
[i]een overview van de ingang Een overview van de ingang, zonder beplanting [/i]
Bericht veranderd door: Queenstown - Zaterdag, 26 Mei 2012, 21:18
mooi gedaan met die beplanting en dat parkeerplaatsje vind ik wel grappig want dat maken niet zo veel mensen op ztsf ik kijk uit naar de hokken gr. boerroel545
0
Parkeerhulp
PEWC Amazing Asia
PEWC Heeft hard gewerkt aan het verblijf van de pauwen en de varanen, de eerste inwoners van het themagebied 'Amazing Asia'. Het verblijf van de pauwen is speciaal geworden, omdat er een ruimte is waar eieren kunstmatig kunnen worrden uitgebroed, en ook omdat er 2 verschillende soorten pauwen leven. Het verblijf van de varanen is naar onze mening prachtig beplant door ons team dat zorgt voor alle beplanting in de dierentuin. Momenteel zijn we nog bezig met het bouwen van het 3e verblijf, waar de Tapirs en de Saiga's samen gaan verblijven.
Het verblijf van de pauwen
Hier worden de eieren kunstmatig uitgebroed, er komen nog warmtelampen.
Hier kunnen de pauwen onderzocht of apart gezet worden. Ook kunnen er pasgeboren pauwen verblijven. (als dat gebeurd worden er nog wat planten neergezet)
Het verblijf van de varanen
Tegenover de varanen kunnen de bezoekers even uitrusten op een bankje Dit was de update! ik hoop dat jullie het leuk vonden! Reacties zijn welkom!
Bericht veranderd door: Queenstown - Maandag, 28 Mei 2012, 13:32