Datum: Zaterdag, 02 Jun 2012, 12:57 | Bericht # 92
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ timo13, Oeps, dat moest ik nog doen, maar dat was ik vergeten :P In de volgende update laat ik het hele verblijf zien, dus dan zal ik ze er onder zetten
Added (02 Jun 2012, 12:57) --------------------------------------------- Update: Amoerluipaarden en Nevelpanters
Met trots openen wij vandaag de twee nieuwe verblijven; Het verblijf van de Amoerluipaarden en het het verblijf van de Nevelpanters. Om het speciaal te maken, hebben we een verhoogd uitkijkpad gemaakt, waar bezoekers de hele verblijven kunnen zien en alle dieren goed kunnen bewonderen. momenteel wordt er nog hard gewerkt aan het laatste verblijf van het themagebied Amazing Asia, namelijk het grote verblijf van de Saiga's en de Tapir's. In het verblijf van de Amoerluipaarden zitten nu 2 vrouwtjes, Jani en Christiana, en 1 mannetje, Aneh. In het verblijf van de Nevelpanters verblijven 1 mannetje en 1 vrouwtje, Bali en Noura. De Amoerluipaarden
ALs je dit pad afloopt ga je omhoog, het verhoogde uitkijktpunt in.
Het verblijf van de amoerluipaarden. Als je goed kijkt zie je beneden ons speciale luipaard, Genaamd aneh. Aneh betekent 'vreemd'. Aneh is zo genoemd omdat hij een speciale wit achtige vacht heeft, in tegenstelling tot Jani, die je als je goed kijkt op het klimtoestel ziet.
Onder het verhoogde pad is een soort van overdekt verblijfje, waar de luipaarden even in de schaduw uit kunnen rusten.
Aan de andere kant van het verblijf van de Amoerluipaarden is een 'kijkhuis'. Hier kunnen bezoekers de dieren van dichtbij bekijken als er een luipaard langs het glas loopt.
Het kijkhuis
Hier zie je Jani, een van de vrouwtjes. Ze klimt hier op het klimtoestel om een lekker hapje van haar karkas te gaan eten.
Als laatste nog een overview van het hele verblijf
De Nevelpanters
Hier zie je Bali genieten van het heerlijke weer.
Noura op het klimtoestel
Net als de Amoerluipaarden hebben de Nevelpanters ook een klein overdekt verblijfje
Een kijkje vanuit het overdekte verblijf
En als allerlaatste nog een overview van het verblijf van de Nevelpanters
Bericht veranderd door: Queenstown - Zaterdag, 02 Jun 2012, 12:59
Datum: Zaterdag, 02 Jun 2012, 19:32 | Bericht # 95
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Update: Saiga's en Tapirs
Eindelijk is PEWC klaar met de bouw van het themagebied Amazing Asia. Het laatste verblijf, namelijk het verblijf van de Saiga's en de Tapir's, wordt vandaag officieel geopend. Er leven nu 2 Tapirs; Henk en Luna, en 4 Saiga's, een mannetje en drie vrouwtjes. Er worden nog namen verzonnen voor de saiga's.
En dan als laatste een speciale foto van het hele themagebied Amazing Asia
@ Queenstown, Mooie update, ik vind dat je bouwstijl echt enorm verbeterd. De dieren hebben een mooie leefruimte en het is goed beplant. Denk jij ook aan de bezoekers of doe jij alleen dierenverblijven maken?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
echt perfect man!!! je hebt perfecte verblijven. vooral die van de amoerpanters vond ik prachtig!! net als jeweetwelwie zei kun je mischien wat toiletten of restaurants aanleggen??
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D