ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Ik vind dit een leuke update. ik ben het wel met Cheeta7 eens dat je dat hok qua boomstammen en rotsen iets meer had kunnen doen. ik vind die verhaallijn ook wel leuk. maar ik vind die onderhoudsmedewerker en de dierenverzorger wel een beetje onrealistisch. maar dat is mijn mening. verder vind ik het een super zoo! Eigenaar van McCain Zoo!
@ Cheeta7, bedankt voor je reactie en tip die ik zeker zal gaan gebruiken
@ Michelaar, bedankt voor je reactie en tip die ik ga gebruiken en over de werknemers, die vind ik zelf wel realistisch omdat die in echte zoos ook gewoon rondlopen als de zoo open en dicht is
helaas kan ik niet verder gaan met assen zoo omdat het spel dan steeds uit viel dit probleem heb ik niet met andere zoos dus ik bouw lekker verder. ik heb hier alvast een logo
@ evi111, begin een paar maar in de toekomst veel meer
welkom bij kinderboerderij hagerhof wij verwelkomen u van harten bij de eerste update van onze kleine zoo nou zoo het is nog een kinderboerderij met een paar kleine exoten. het is de bedoeling dat we later gaan uitgroeien tot een mooi groot dierenpark met een mooie zeldzame collectie. op dit moment bezit de kinderboerderij 8 diersoorten namelijk [in update volgorde]: blauwe pauw, kalkoen, reuze toekan, vuursnavel arresari, border leicester schaap, kameel, boeren geit, kip en de witstaart hert. het park is open op de volgende dagen: woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag maar ook op feestdagen. hopelijk weten jullie nu genoeg over de zoo als jullie nog vragen hebben stel ze gerust maar nu genoeg geklets laten we beginnen bij de ingang/poort
meteen na de poort liggen links de 2 oudste verblijven namelijk die van de: blauwe pauw en de kalkoen we hebben van allebei een mannetje en een vrouwtje