Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

kinderboerderij hagerhof
teunzoo
Datum: Donderdag, 21 Maa 2013, 17:13 | Bericht # 121   
teunzoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

ziet er mooi uit met die boomen
Berichtziet er mooi uit met die boomen

Bericht getypt door - teunzoo
Toegevoegd op 21 Maa 2013 om 17:13
boerroel545
Datum: Donderdag, 21 Maa 2013, 17:27 | Bericht # 122   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ ZooZa, in dat verblijf zitten prairihondjes en bedankt voor je reactie natuurlijk

@ teunzoo, bedankt voor je reactie

Bericht@ ZooZa, in dat verblijf zitten prairihondjes en bedankt voor je reactie natuurlijk

@ teunzoo, bedankt voor je reactie

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 21 Maa 2013 om 17:27
timo13
Datum: Vrijdag, 22 Maa 2013, 21:11 | Bericht # 123   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ boerroel545, Dan zouden wij graag het koppel damherten overnemen!! Je kunt altijd bij ons informeren mocht je leuke diertjes zien

(even voor de duidelijkheid voor nieuwe leden ofzo dit heeft niks met ZTAO of wat dan ook te maken, gewoon voor de lol)

Bericht@ boerroel545, Dan zouden wij graag het koppel damherten overnemen!! Je kunt altijd bij ons informeren mocht je leuke diertjes zien

(even voor de duidelijkheid voor nieuwe leden ofzo dit heeft niks met ZTAO of wat dan ook te maken, gewoon voor de lol)

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 22 Maa 2013 om 21:11
boerroel545
Datum: Vrijdag, 22 Maa 2013, 21:27 | Bericht # 124   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ timo13, oke ze zijn onderweg en ik zag op de plattegrond van midu zoo zwarte beren staan heb jij daar toevallig iets voor assen zoo ??  ^_^

Bericht@ timo13, oke ze zijn onderweg en ik zag op de plattegrond van midu zoo zwarte beren staan heb jij daar toevallig iets voor assen zoo ??  ^_^

Toegevoegd op 22 Maa 2013 om 21:27
timo13
Datum: Vrijdag, 22 Maa 2013, 22:10 | Bericht # 125   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ boerroel545, Op het moment helaas niet... Maar je hoort het als er jongen geboren zijn. Wel hebben we een koppel prins Alfred-herten die pas geboren zijn

Bericht@ boerroel545, Op het moment helaas niet... Maar je hoort het als er jongen geboren zijn. Wel hebben we een koppel prins Alfred-herten die pas geboren zijn

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 22 Maa 2013 om 22:10
Mark_23
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 17:13 | Bericht # 126   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Het ziet er prachtig uit, zeker dat restaurantje en podium voor lezingen en optredens.
Mooie hokken ik vind het alleen jammer dat je niet zoveel foto's hebt waar je de dieren echt goed op kan zien zoals bij de gordeldieren.
Waar heb je die hekken voor de prairiehondjes gedownload en de prairiehondjes zelf? Ziet er mooi uit.

Groetjes, Mark ;)
BerichtHet ziet er prachtig uit, zeker dat restaurantje en podium voor lezingen en optredens.
Mooie hokken ik vind het alleen jammer dat je niet zoveel foto's hebt waar je de dieren echt goed op kan zien zoals bij de gordeldieren.
Waar heb je die hekken voor de prairiehondjes gedownload en de prairiehondjes zelf? Ziet er mooi uit.

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 23 Maa 2013 om 17:13
boerroel545
Datum: Zondag, 24 Maa 2013, 19:56 | Bericht # 127   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ timo13, oke we horen het wel over de zwarte beren en over de prins alfred-herten mischien later op dit moment passen ze niet in het zoo plan  ^_^

@ Mark_23, bedankt voor je reactie over de prairiehond hekjes die kon je vinden op snowleo's site bij het roofdierenhuis en de prairiehond kun je vinden op DD

update time! 

vandaag is het alweer een jaar later toen ik jullie assen zoo presenteerde en er is in dit jaar veel gebeurd
maar laten we maar eens eerst beginnen bij de ingang deze totaal vernieuwde ingang is gebouwd aan de andere kant van het park [oude ingang stond links van de zt2 map en de nieuwe rechts]
omdat het aan de andere kant het te krap was om een mooie ingang te bouwen.

aan de linker en aan de rechterkant omhoog

en gaan dan aan de andere kant weer naar beneden waardoor je bij de kassa's komt

schuin tegenover de kassa's zie je deze deur

deze deur lijdt je naar het nieuwe podium
waar op dit moment er een show bezig is over de natuur

dan gaan we weer terug naar de kassa's en lopen we naar buiten en zien hier deze restaurant

maar in deze restaurant kun je niet alleen maar eten je kunt hier ook het binnen verblijf van de kangoeroe's en de emoes bekijken

dan lopen we weer terug naar buiten en vervolgen we onze route

en zien hier het buitenverblijf van de kangoeroe's en de emoes

ook is er naast het podium een grote opvangcentrum voor onze dieren in de dierentuin gemaakt

dit was alle nieuwbouw maar er is nog meer gebeurd namelijk bij de struisvogels. sinds de emoes zijn verhuist naar een andere plek
stond het verblijf naast ons koppeltje struisvogels met 6 jongen leeg. en om de struisvogels meer ruimte te geven hebben we het hekwerk tussen de 2 verblijven weggehaald

zoo nieuws
- de zoo die nu al anderhalf jaar dicht is zal in de loop van dit jaar open gaan
hiervoor hoeven alleen nog wat bankjes en andere bezoekers voorzieningen geplaatst worden.

wat te verwachten in de volgende update
- begin van het werelddeel Noord Amerika

hope you like it!!!

Bericht veranderd door: boerroel545 - Zondag, 24 Maa 2013, 19:59
Bericht@ timo13, oke we horen het wel over de zwarte beren en over de prins alfred-herten mischien later op dit moment passen ze niet in het zoo plan  ^_^

@ Mark_23, bedankt voor je reactie over de prairiehond hekjes die kon je vinden op snowleo's site bij het roofdierenhuis en de prairiehond kun je vinden op DD

update time! 

vandaag is het alweer een jaar later toen ik jullie assen zoo presenteerde en er is in dit jaar veel gebeurd
maar laten we maar eens eerst beginnen bij de ingang deze totaal vernieuwde ingang is gebouwd aan de andere kant van het park [oude ingang stond links van de zt2 map en de nieuwe rechts]
omdat het aan de andere kant het te krap was om een mooie ingang te bouwen.

aan de linker en aan de rechterkant omhoog

en gaan dan aan de andere kant weer naar beneden waardoor je bij de kassa's komt

schuin tegenover de kassa's zie je deze deur

deze deur lijdt je naar het nieuwe podium
waar op dit moment er een show bezig is over de natuur

dan gaan we weer terug naar de kassa's en lopen we naar buiten en zien hier deze restaurant

maar in deze restaurant kun je niet alleen maar eten je kunt hier ook het binnen verblijf van de kangoeroe's en de emoes bekijken

dan lopen we weer terug naar buiten en vervolgen we onze route

en zien hier het buitenverblijf van de kangoeroe's en de emoes

ook is er naast het podium een grote opvangcentrum voor onze dieren in de dierentuin gemaakt

dit was alle nieuwbouw maar er is nog meer gebeurd namelijk bij de struisvogels. sinds de emoes zijn verhuist naar een andere plek
stond het verblijf naast ons koppeltje struisvogels met 6 jongen leeg. en om de struisvogels meer ruimte te geven hebben we het hekwerk tussen de 2 verblijven weggehaald

zoo nieuws
- de zoo die nu al anderhalf jaar dicht is zal in de loop van dit jaar open gaan
hiervoor hoeven alleen nog wat bankjes en andere bezoekers voorzieningen geplaatst worden.

wat te verwachten in de volgende update
- begin van het werelddeel Noord Amerika

hope you like it!!!

Toegevoegd op 24 Maa 2013 om 19:56
teunzoo
Datum: Zondag, 24 Maa 2013, 22:04 | Bericht # 128   
teunzoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

wouw leuk idee eten en kangoeroe's kijken
Berichtwouw leuk idee eten en kangoeroe's kijken

Bericht getypt door - teunzoo
Toegevoegd op 24 Maa 2013 om 22:04
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 24 Maa 2013, 22:09 | Bericht # 129   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ boerroel545
Leuk idee, wat je gemaakt hebt.
Ik vind het jammer dat je de binnenverblijven en het restaurant niet zo goed hebt aangekleed.
Wat ik er wel weer top uit vindt zien, dat is het groen langs het pad en in de buitenverblijven!

Ben benieuwd naar de rest.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ boerroel545
Leuk idee, wat je gemaakt hebt.
Ik vind het jammer dat je de binnenverblijven en het restaurant niet zo goed hebt aangekleed.
Wat ik er wel weer top uit vindt zien, dat is het groen langs het pad en in de buitenverblijven!

Ben benieuwd naar de rest.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 24 Maa 2013 om 22:09
krieke668
Datum: Maandag, 25 Maa 2013, 14:06 | Bericht # 130   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ boerroel545, Ik vind eerlijk gezegd de ingang wel maar iets raar, maar wel origineel. Ook de show is een super idee.
Wel had ik andere hekken voor de binnen verblijf vd kangoeroes gekozen, zoals de giraffe hekken (ZD) met GBS reskin. Ook is het raar dat er eten en drinken is in het quarantaine deel, aangezien er geen dieren zijn.
Verder zien de verblijven van zowel de kangoeroes/emoes en de stuisvogels er top uit
Bericht@ boerroel545, Ik vind eerlijk gezegd de ingang wel maar iets raar, maar wel origineel. Ook de show is een super idee.
Wel had ik andere hekken voor de binnen verblijf vd kangoeroes gekozen, zoals de giraffe hekken (ZD) met GBS reskin. Ook is het raar dat er eten en drinken is in het quarantaine deel, aangezien er geen dieren zijn.
Verder zien de verblijven van zowel de kangoeroes/emoes en de stuisvogels er top uit

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 25 Maa 2013 om 14:06
Search:

Hosted by uCoz