De lynxen passen niet erbij omdat de rest allemaal tropische dieren zijn en waarom zijn er bij de luipaarden dennenbomen (dat past er niet echt bij) En bij de lynxen zijn ze er weer niet maarja je eigen keuze groetjes van mij
Datum: Maandag, 18 Feb 2013, 20:18 | Bericht # 114
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Weer heel mooi gemaakt, ik houd van de jungle-achtige stijl van de hokken. Alleen vind ik dat bij de tapirs en neushoorns nog wat meer gras zou kunnen. Ik denk dat het goede antwoord C is. groetjes Quinten
sorry dat ik een tijdje stil heb gestaan met deze zoo dat komt omdat ik geen zin meer heb om aan deze zoo te bouwen maar ik begin met een nieuwe maar eerst het verhaal: in de stad assen licht in kleine zoo deze zoo bevat 8 soorten waarvan op dit moment 36 dieren omdat deze zoo nog zo klein is gingen de bezoekersaantallen terug ook al is er verder niets mis met de zoo ik werd toen in geschakeld om er een grote zoo van te maken zodat het een echte officiële zoo wordt het is mijn bedoeling om er 7 werelddelen en een kleine aquarium er in te huisvesten. elke update die ik laadt zien van deze zoo zijn van een jaar verder soms zijn er ook kleine bouw update's of previews deze zijn natuurlijk niet van een jaar verder ook zal er van speciale soorten die in de zoo leven geboorte nieuws komen maar eerst foto's van hoe de zoo er nu uitziet
ingang
ingang van binnen het bevat een klein restaurantje en een kleine podium waar lezingen en kleinen optredens worden gedaan
als we weer terug naar buiten gaan zien we dit pleintje met rechts een verblijf
in dat verblijf zit toch wel een zeldzaam soort namelijk de negenbandgordeldier
daar schuin tegenover staat deze volerie
in deze kleine volerie ziet ook een zeldzame soort namelijk de gouden bamboemaki
dan zie we daar een verblijf
in dit verblijf zitten drie soorten namelijk: de kip, damherten en Europese reeën
dan slaan we rechts af
en komen bij toch wel bij beesten die wel wat bezoekers trekken maar net niet genoeg om het aantal te halen waar de zoo naar opzoek is
achter dit verblijf leven de 2 laatste soorten namelijk de struisvogel
en de emoe
en als laatste een overzicht
in de volgende grote update komt [volgend jaar van de zoo]
- quarantaine gebouw - nieuwe ingang met podium huis
hopelijk komen er reactie en tips
Bericht veranderd door: boerroel545 - Woensdag, 20 Maa 2013, 19:40
Datum: Woensdag, 20 Maa 2013, 21:46 | Bericht # 117
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik vind het er goed uitzien! Ik vind het altijd leuk om restaurants te zien, omdat ze vrij weinig gemaakt worden de laatste tijd vind ik. Maar ook je verblijven zien er er knap uit! Leuke hekken en beplanting. Wat ik wel iets minder vind is dat je in het verblijf vh negenbandgordeldier dezelfde beplanting (struiken dan) gebruikt als in de omgeving. Verder zou ik de rand met het dak in WBS zetten, dan krijg je niet wat je op je op foto 1 en 4 hebt. En misschien een paar bankjes ofzo?
mooi gemaakt veel mooie beplanting ik heb nog een klein vraagje wat zit er in dat verblijfje voor het verblijf van de struisvogels?? ik kijk al uit naar de volgende update groetjes van mij