hoi boerroel mooie update ik hou van de tapirverblijven ik vind alleen de lynx er niet tussenpassen en het luipaard verblijf kan wel wat tropischer denkik het goede antwoord was volgensmij antwoord c 9 groetjes van mij
Datum: Woensdag, 13 Feb 2013, 20:33 | Bericht # 104
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Stagiaire
ik denk ook c. maar even over de update ik vind de verblijfen allemaal wel heel mooi maar zoals zooza al zegt vindt ik ook het Canadese lynx verblijf er niet echt tussen passen. verder is alles mooi hoor. een tip en de tip= GA ZO DOOR!!!!!!!!!!!
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 14:02 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Verbaast dat ik het nu pas zie
Ik vind die kustrotsten wel verrassend goed bij beplanting passen, ookal heb ik wel mijn twijfels over de dennenboom naast de palmboom, ik vind het een beetje vloeken op vlak van klimaat... De drukkere en gekleurde beplanting top! Bij de neushoorns mis ik wel een licht heuveltje ofzo... Maar verder hele mooie verblijven
ik vind de overzichtfoto's wel een goede toevoeging...
Edit:
*** C; 9, lijkt me het juiste***
Bericht veranderd door: krieke668 - Donderdag, 14 Feb 2013, 19:19
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 16:06 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie verblijven alleen er mag af en toe wat meer struiken worden toegevoegd. Daarin kan een dier zich ook verschuilen maar verder zeer goed gemaakt. Mooie binnenverblijven en mooie dieren!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
De lynxen passen niet erbij omdat de rest allemaal tropische dieren zijn en waarom zijn er bij de luipaarden dennenbomen (dat past er niet echt bij) En bij de lynxen zijn ze er weer niet maarja je eigen keuze groetjes van mij
Datum: Vrijdag, 15 Feb 2013, 09:19 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Prachtige dierentuin! Er kan bij de neushoorns idd wel een klein heuveltje ofzo. De tapir hokken zijn mooi geworden en dat van de lynx maakt niet uit (vind ik) en ZooZa, het zijn niet allemaal tropische dieren. De luipaard leeft niet in het regenwoud maar op de savannen van Afrika. De jaguar leeft in de tropische gebieden van Amerika.