kinderboerderij hagerhof
boerroel545
Datum: Zondag, 27 Jan 2013, 17:56 | Bericht # 91
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
iedereen , de limiet van het antwoord geven is voorbij, het goede antwoord was B diegene die dit goed hadden hebben een pb ontvangen gr. roel Added (27 Jan 2013, 16:56) --------------------------------------------- update time!! penseelzwijn resusaap zwarte arend sabeloryx en arabische oryx en dan nu de vraag: welk dier zit er op dit moment niet in de zoo?? a, doodshoofdtaapje b, zuidelijke boommiereneter c, brilbeer de volgende update: - 2 tapir soorten - een lynxen soort - de zuidelijke witte neushoorn - de eerste 2 aanvragen gr. roel
Bericht veranderd door: boerroel545 - Zondag, 27 Jan 2013, 17:59
Bericht iedereen , de limiet van het antwoord geven is voorbij, het goede antwoord was B diegene die dit goed hadden hebben een pb ontvangen gr. roel Added (27 Jan 2013, 16:56) --------------------------------------------- update time!! penseelzwijn resusaap zwarte arend sabeloryx en arabische oryx en dan nu de vraag: welk dier zit er op dit moment niet in de zoo?? a, doodshoofdtaapje b, zuidelijke boommiereneter c, brilbeer de volgende update: - 2 tapir soorten - een lynxen soort - de zuidelijke witte neushoorn - de eerste 2 aanvragen gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 27 Jan 2013 om 17:56
ZooZa
Datum: Zondag, 27 Jan 2013, 20:27 | Bericht # 92
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
Hooi mooie update Ik hou van het zwijnenverblijf egt zo dierentuinig Ik zit nu steeds te twijfelen of ik ook het wittepakket van sophie ga nemen!!!! Nu ik dit zie denk ik het wel Het oryxen verblijf zit miss een beetje vol met al die dieren en een beetje leeg met planten, want als er veel dieren zijn lijkt het op een drinkplek en daar zijn planten Ga zo door Groetjes zoozaAdded (27 Jan 2013, 19:27) --------------------------------------------- oow en ik denk doodhoofdaapje sorry groetjes van mij
Bericht Hooi mooie update Ik hou van het zwijnenverblijf egt zo dierentuinig Ik zit nu steeds te twijfelen of ik ook het wittepakket van sophie ga nemen!!!! Nu ik dit zie denk ik het wel Het oryxen verblijf zit miss een beetje vol met al die dieren en een beetje leeg met planten, want als er veel dieren zijn lijkt het op een drinkplek en daar zijn planten Ga zo door Groetjes zoozaAdded (27 Jan 2013, 19:27) --------------------------------------------- oow en ik denk doodhoofdaapje sorry groetjes van mij
Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 27 Jan 2013 om 20:27
qlabru
Datum: Maandag, 28 Jan 2013, 18:55 | Bericht # 93
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Goed gedaan! Mijn favoriet is het verblijf van de resusapen. Dat is zo mooi beplant en leuk met dat water. Bij de oryxen zouden nog wel wat grassen kunnen, die houden namelijk wel van grazen. Verder heel leuk. Ik denk dat het goede antwoord de zuidelijke boommiereneter is.
groetjes Quinten
Bericht Goed gedaan! Mijn favoriet is het verblijf van de resusapen. Dat is zo mooi beplant en leuk met dat water. Bij de oryxen zouden nog wel wat grassen kunnen, die houden namelijk wel van grazen. Verder heel leuk. Ik denk dat het goede antwoord de zuidelijke boommiereneter is. Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 28 Jan 2013 om 18:55
valkje
Datum: Maandag, 28 Jan 2013, 21:17 | Bericht # 94
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Super mooie zoo! Ik vind dat je goed gebruik van de planten hebt gemaakt. Ga zo door.
I care about animals.
Bericht Super mooie zoo! Ik vind dat je goed gebruik van de planten hebt gemaakt. Ga zo door. Bericht getypt door - valkje Toegevoegd op 28 Jan 2013 om 21:17
jeffrey
Datum: Maandag, 28 Jan 2013, 22:17 | Bericht # 95
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er mooi uit Roel, ik vind het bij jou altijd mooi om te zien dat je je technieken verbeterd.
Always look on the bright side of life!
Bericht Ziet er mooi uit Roel, ik vind het bij jou altijd mooi om te zien dat je je technieken verbeterd. Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 28 Jan 2013 om 22:17
timo13
Datum: Dinsdag, 29 Jan 2013, 16:52 | Bericht # 96
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Leuke update!! Mooie verblijven, je gaat echt vooruit joh!! Misschien nog een tipje: Met wat heuveltjes zou het perfect zijn!
Bericht Leuke update!! Mooie verblijven, je gaat echt vooruit joh!! Misschien nog een tipje: Met wat heuveltjes zou het perfect zijn! Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 29 Jan 2013 om 16:52
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 29 Jan 2013, 18:00 | Bericht # 97
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Nice gemaakt. Echt gaaf gedaan. Zeker ook een leuke beplanting. Raymond
Bericht Nice gemaakt. Echt gaaf gedaan. Zeker ook een leuke beplanting. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 29 Jan 2013 om 18:00
boerroel545
Datum: Woensdag, 30 Jan 2013, 18:51 | Bericht # 98
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ ZooZa , bedankt voor je reactie ik zal kijken of ik iets met de tip kan doen @ qlabru , bedankt ik zal kijken wat ik met de tip kan doen @ valkje , bedankt voor je positieve reactie @ jeffrey , bedankt voor je reactieook leuk dat je het opmerkt dat ik mijn technieken proberen aan het verbeteren ben @ timo13 , bedankt ik ga zeker iets met de tip doen @ raymondhoek , bedankt voor je reactie @ iedereen, het goede antwoord was A dus voor zooza met het enige goede antwoordt wordt zo snel mogelijk een pb/pm gestuurt
Bericht @ ZooZa , bedankt voor je reactie ik zal kijken of ik iets met de tip kan doen @ qlabru , bedankt ik zal kijken wat ik met de tip kan doen @ valkje , bedankt voor je positieve reactie @ jeffrey , bedankt voor je reactieook leuk dat je het opmerkt dat ik mijn technieken proberen aan het verbeteren ben @ timo13 , bedankt ik ga zeker iets met de tip doen @ raymondhoek , bedankt voor je reactie @ iedereen, het goede antwoord was A dus voor zooza met het enige goede antwoordt wordt zo snel mogelijk een pb/pm gestuurt Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 30 Jan 2013 om 18:51
ZooZa
Datum: Dinsdag, 05 Feb 2013, 08:16 | Bericht # 99
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
hoi dankjewel maar ik heb het berichtje nog niet gelezen omdat ik al heel lang niet op de pc zat srry groetjes van mij
Bericht hoi dankjewel maar ik heb het berichtje nog niet gelezen omdat ik al heel lang niet op de pc zat srry groetjes van mij Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 05 Feb 2013 om 08:16
Mark_23
Datum: Dinsdag, 05 Feb 2013, 09:40 | Bericht # 100
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ boerroel545 , Prachtige dierentuin! De zwarte arend vind ik vooral mooi! Ga zo door. Groetjes Mark
Bericht @ boerroel545 , Prachtige dierentuin! De zwarte arend vind ik vooral mooi! Ga zo door. Groetjes Mark Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 05 Feb 2013 om 09:40