hananas59 der zijn er veel meer aan de zij kanden als goed op de foto's kijkt en ik was te lui om ze allemaal op te noemen
Added (22 Mei 2012, 18:18) --------------------------------------------- vrijdag of zaterdag nieuwe update met - geboorte nieuws - europa - en de kangoeroes
Added (26 Mei 2012, 17:48) --------------------------------------------- erg en goed nieuws
de zoo is getreisterd door een zware storm en daarom heeft de directie van zie zoo besloten om de zoo op te delen in wereld delen gelukkig is europa wel heel gebleven en daarom zal ik daar later deze avond een paar foto's daarvan laten zien.
Added (26 Mei 2012, 18:14) --------------------------------------------- UPDATE EUROPA
welkom bij ziezoo die nu alles aan het slopen is behalve europa want die heeft de storm overleeft we gaan snel kijken
we beginnen voor het nu nog aan het slopende vogelhuis en zien daar deze poort
we lopen naar binnen en gaan rechts naar dit hok
we zien dat dit het hok is van de damherten, europese ree en de wisent
we steken over en komen bij de rendieren
we lopen verder en zien dit pleintje
aan het pleintje kun je ook kijken naar de spaanse lynxen
de volgende keer wat denk ik nog dit weekend zal zijn zien we -australie weet iemand waar ik nog dieren kan downloaden van australie
ik hoop op jullie reactie gr. boerroel545
Bericht veranderd door: boerroel545 - Maandag, 18 Jun 2012, 10:38
Datum: Zaterdag, 26 Mei 2012, 18:22 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ziet er weer goed uit, maar ik vind dat er misschien iets té veel verschillende bomen staan, maar aan de andere kant is dat niet zo erg hoor. Verder ook goed gebruik gemaakt van de rotsen en de lage beplanting. En ik zou wel eens foto's willen zien van dat binnenverblijf. (Of is dat met die dakpannen geen binnenverblijf?)
Datum: Zaterdag, 26 Mei 2012, 18:31 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ boerroel545, Een paar updatews geleden liet je een olifanten verblijf zien en ik zag dat je houten muren gebruitk daar. Probeer eens te bedenken wat een olifant in een chagerijnig bui met die HOUTEN muur kan doen . (sorry als het was chagerijnig over komt is niet zo bedoeld ) verder zou je misschien wat meer beplanting kunnen gebruiken. Maar verder ziet alles er mooi uit Always look on the bright side of life!