0 afrikaanse 0 azieatische 1 drukte in de dierentuin
stem nu het nog kan
Added (12 Jun 2012, 07:25) --------------------------------------------- mededeling
omdat ik pww heb kan ik geen zt2 en zal ik wat minder vaak online zijn wel vertel ik nu hoever azie en afrika zijn
azie is bijna klaar alleen nog wat planten aan de kanten en kunnen de dieren komen en is azie af
afrika is een start gemaakt het eerste hok van de ....... is al bijna af van de rest van de hokken staan de hekken rondom het verblijf.
ik zal proberen azie en afrika allebij zo snel mogelijk afmaken en dan samen in een update.
de vorige update had ik ook nog gevraag wat jullie hierna wilden zien je kon kiezen uit
- 0 azieatische dierentuin - 0 afrikaanse dierentuin - 1 drukte in de dierenten in zie zoo
dus stem voor 19 juni
de volgende keer
- azie - afrika - plattegrond - geboortenieuws
gr.boerroel545
Added (15 Jun 2012, 12:27) --------------------------------------------- helaas geen reactie
update azie
welkom bij een nieuwe update van ziezoo er is weer veel gebeurd dus laten we maar snel kijken
hier zien we de poort van azie
we lopen naar binnen en zien links van ons het verblijf van de blauwe pauwen en de indiaanse ringnek parkiet
we lopen verder en zien daar het hok van de laaglandanoa, prins-alfredhert en de saola
daar tegen over is er een verblijf voor de kleine panda
een stukje verder is het verblijf van de maleise tapir
daar tegenover leeft het bengaalse tijger vrouwtje
een stukje verder leven de grote kantjil, kuif gibons en de goud fazant
links daarvan leeft de begaalse tijger man
overzicht azie
de straks laat ik afrika nog zien en de plattegrond van de dierentuin maar ik heb nog een vraagje wat willen jullie zien als ik afrika geshowt heb want dan is de zoo vol je kunt kiezen uit
- een zoo met afrikaanse diersoorten - een zoo met azieatische diersoorten - of ziezoo drukte in de dierentuin
stem voor dinsdag en laat gerust je reactie achter
gr.boerroel545
Bericht veranderd door: boerroel545 - Vrijdag, 15 Jun 2012, 12:38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ziet er goed uit mkaar bij de tijger vrouw is het water te diep ik zou geen glas zonder dak bij een hok doen en het lijkt of de pauwen voliere geen dak heeft
Leuk park absoluut. Echter heb ik wel 2 tips/verbeterpuntjes. Bij het verblijf van de laaglandanoa, prins-alfredhert en de saola vallen die stenen veel te veel op en vormen een enorme herhaling, vind ik er persoonlijk niet echt mooi uitzien. Verder zou eens een stijl verandering leuk zijn. Het is namelijk allemaal dezelfde achtergrond, dezelfde hekken, dezelfde inrichting, etc. Wel is het mooi afgerond.
Ik zou wel een Aziatische Diersoorten zoo willen zien.
@hananas59 bedankt voor je tips ik zal ze zeker gebruiken @raymond bedankt voor je tips ik zal ze zeker gebruiken en jouw stem komt erbij
update
welkom bij alweer de laatste update van ziezoo daarvoor vraag ik voor de laatste keer wat willen jullie zien
- afrikaanse dierentuin - 1 azieatische dierentuin - 1 ziezoo drukte in de dierentuin
dus stem voor 19 juni 2012
vandaag
-afrika -geboorte nieuws -plattegrond
eerst gaan we naar het laatste werelddeel afrika er is veel gebeurd dus laten we maar snel kijken we beginnen in azie waar de poort staat van afrika
we lopen naar binnen en zien rechts van ons het grijze kroonkraanvogel hok
daar tegen over staat deze trap
we lopen naar boven en zien dat dit het hok is van de afrikaanse olifanten
er is een gracht gemaakt om zo natuurlijk mogelijk de olifanten te scheiden van de afrikaanse savanne waar we dadelijk gaan kijken
we lopen naar beneden en maken een stukje verder een bocht naar rechts daar zie nog een keer de grijze kroonkraanvogel
ook zie je daar de ringstaartmaki's
we lopen terug waar we net rechts waren gegaan en zien daar de eerste uitkijkpost van het cheeta verblijf
en een stukje verder het tweede uitkijkpost
tegenover het cheeta verblijf is het verblijf van de stokstaartjes en van de vosmangoesten
we lopen een stukje verder een trap op en komen dan bij het laatste hok welk hok is het? nou het is het hok van de grote afrikaanse savanne met daarin de reuzen elandantilopen, thomson gazelle, netgiraffe, parelhoenders, impala's, struisvogels, zwarte neushoorn en de zebra's
en als laatste de plattegrond
geboorte nieuws amerika heeft zich de laatste tijd flink uitgebreid want er is
- een bizon mannetje geboren
- er zijn twee vrouwlijke cotton top tamarins geboren
- ook is er een vrouwlijke zuidelijke boommiereneter geboren
ziet er leuk uit maar een tip geef de afrikaanse olifant stier een apart binnen/buiten verblijf te geven verder mooi een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
legoman123424 bedankt ik zal proberen dat nog te maken, maar waar stem jij op
-afrikaanse dierentuin -1 azieatische dierentuin -1 ziezoo drukte in de dierentuin
Added (16 Jun 2012, 18:32) --------------------------------------------- hallo iedereen, ik heb gekozen om een azieatische dierentuin te maken omdat ik daar meer zin in had maar ik heb nog een vraagje weten jullie nog azieatische zoogdieren, reptielen, vogels, vissoorten vandaag of morgen de update!!!
Datum: Zaterdag, 16 Jun 2012, 19:10 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ boerroel545, je maakt echt hele mooie zoo's erg realistich en lekker ruim. ben benieuwd naar je nieuwe zoo en over de vraag of iemand nog dieren weet is het mischien handig dat je eerst een lijstje maakt met dieren die je al hebt anders worden telkens dieren genoemd die je al hebt.
gr. marcel(boy) Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik vindt dat je erg vooruit gaat! alleen ben ik geen fan van al die hoge bergen die je in je verblijf maakt.... ik vindt ze te stijl en te hoog... maar verder vindt ik het wel mooi...