Datum: Woensdag, 26 Dec 2012, 14:52 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Het ziet er zeker mooi uit. Ik ben fan van de kippen! De hokken zijn heel mooi gemaakt en een tip voor de bevers, een watervalletje is wel leuk. Dan gaan ze een dam bouwen. Ik ben benieuwd naar de volgende update.
@ jeffrey, @ Mark_23, bedankt voor jullie reactie's
en ik ga stoppen met zoo jala en begin een nieuwe genaamd: sydney wildlife park en jullie leden van het ztsf en de leden van gaia waar de update's ook tezien zullen zijn mogen de diersoorten bepalen die er in de zoo komen dus zie jij graag een giraffe in de zoo dan zet je bij je reactie van de zoo giraffe
Datum: Donderdag, 27 Dec 2012, 13:01 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ boerroel545,
ik vind persoonlijk de ingang een beetje eenkleurig, het is één en all BBS, ik zou dan werken in combinatie met andere andere hekken, met andere kleuren om het een beetje kleur te geven, bv die WPBS (witte muren) aan de achter kant van de loketten, zodat je niet van hout op hout kijkt.
Wel vind ik de vormgeving mooi, de boog een dat het geheel zo laag is, ook de beplanting vind ik leuk...
Datum: Donderdag, 27 Dec 2012, 14:15 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ boerroel545, Ik zou idd wat doen aan de ingang. De vorm is mooi en het idee ook, maar de uitvoering minder snap je? Maar een paar andere hekken zal het heel mooi maken. Het dier dat ik graag zou willen zien is de gorilla. Dat vind ik de mooiste apen.
Groetjes Mark
Bericht veranderd door: Mark_23 - Donderdag, 27 Dec 2012, 14:17
het is weer update time met de 2 aangevragende diersoorten op het ztsf van @ Mark_23, @ krieke668, op gaia helaas niemand maar eerst gaan we kijken naar de ingang die een opknap beurt heeft gehad
we lopen door de poort en zien hier een uitkijkpunt maar van wat???
van de laaglandgorrilla
dan gaan op het pleintje rechts en we zien dit
in het gebouw dat we op de vorige afbeelding zagen kun je de orka zien
heb je nog een diersoort die je graag wilt zien dan hoor ik het graag ook @ krieke668, @ Mark_23, mogen nog steeds aanvragen doen
ik zou wel tijgers willen zien verder mooie verblijfen alleen ik zou bij de orca het kelp weg haalen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER