ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Het ziet er heel mooi uit maar ik zou iets minder van die houten palen gebruiken, het maakt de dierentuin een beetje on overzichtelijk. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Jij houd blijkbaar wl veel van die palen ip . Leuk dqt je we op verschillende manieren enzo gebruikt, maar je gebruikt ze idd net iets teveel vind ik... Verder vind ik het eigenlijk een zeer mooie update. Je verblijven zien er heel mooi uit...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hoi supermooi vind ik het!!! ik hep een vraag... waar hep je die hoge houten muren vandaan??? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Gave update! Ik ben met de anderen eens dat ik die palen net iets te vaak zie, maar een leuk effect heeft het wel. Die volières zien er een stuk beter uit dan een gewone zwarte gaaskooi. Hopelijk komt er snel een nieuwe update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ darkman, Wow, Best wel mooi!! De afscheiding tussen je olifanten is super! Wel vind ik dat je wat meer variatie qua bomen kan doen. En dat zandpad is dat voor de verzorgers of voor de bezoekers ;).