Rescue centers united
Olaf2000
Datum: Maandag, 10 Sep 2012, 21:22 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Oh, dat kan best, dat wist ik niet :P
Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Bericht Oh, dat kan best, dat wist ik niet :P Bericht getypt door - Olaf2000 Toegevoegd op 10 Sep 2012 om 21:22
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 10 Sep 2012, 21:26 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ Olaf2000 , geeft niet. mijn foto's komen morgen.. ik ben nu echt heel erg druk bezig met huiswerk dat voor morgen af moet zijn!!
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ Olaf2000 , geeft niet. mijn foto's komen morgen.. ik ben nu echt heel erg druk bezig met huiswerk dat voor morgen af moet zijn!! Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 10 Sep 2012 om 21:26
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 11 Sep 2012, 07:14 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
het maakt opzich niet zo veel uit wie welk dier red, ik hoop alleen dat er nog veel geplaatst worden! dit zijn mijn dieren: Hood - Kerkuil Elize - Manenwolf Ibe - Luiaard
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht het maakt opzich niet zo veel uit wie welk dier red, ik hoop alleen dat er nog veel geplaatst worden! dit zijn mijn dieren: Hood - Kerkuil Elize - Manenwolf Ibe - Luiaard Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 11 Sep 2012 om 07:14
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 11 Sep 2012, 07:20 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , meschien is het een idee dat de leden vooral dieren van europa kiezen. omdat alle opvanggebouwen in europa liggen. en ook dat de leden heel veel dieren dubbel kiezen. bijvoobeeld dat een opvanghuis wel 3 vossen heeft. gr. Marijn
Bericht @ carnotaurus , meschien is het een idee dat de leden vooral dieren van europa kiezen. omdat alle opvanggebouwen in europa liggen. en ook dat de leden heel veel dieren dubbel kiezen. bijvoobeeld dat een opvanghuis wel 3 vossen heeft. gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 11 Sep 2012 om 07:20
boerroel545
Datum: Dinsdag, 11 Sep 2012, 07:25 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ Kit_Fisto , leuk idee want de mijne ligt in belgie en in de ardenne zijn genoeg wilde dieren te redden ojah ik doe ook voort mee ik heb namelijk @ carnotaurus , een pb gestuurt en hij zij dat ik erbij mocht gr. roel
Bericht @ Kit_Fisto , leuk idee want de mijne ligt in belgie en in de ardenne zijn genoeg wilde dieren te redden ojah ik doe ook voort mee ik heb namelijk @ carnotaurus , een pb gestuurt en hij zij dat ik erbij mocht gr. roelBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 11 Sep 2012 om 07:25
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 11 Sep 2012, 07:42 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
In Europa (en Nederland) worden ook veel exotische dieren gered! denk aan het AAP en het NOP!
Bericht In Europa (en Nederland) worden ook veel exotische dieren gered! denk aan het AAP en het NOP! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 11 Sep 2012 om 07:42
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 11 Sep 2012, 07:46 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , dat klopt! maar vindt je het een goed idee?? ook om meerdere diersoorten optevangen. en nog een idee. mischien als je een diersoort aanvraagt om optevangen, dat je dan ook kan zeggen hoeveel diersoorten je kan opvangen. gr.Marijn
Bericht @ carnotaurus , dat klopt! maar vindt je het een goed idee?? ook om meerdere diersoorten optevangen. en nog een idee. mischien als je een diersoort aanvraagt om optevangen, dat je dan ook kan zeggen hoeveel diersoorten je kan opvangen. gr.Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 11 Sep 2012 om 07:46
hananas59
Datum: Dinsdag, 11 Sep 2012, 07:58 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
we hebben nog een dier aangeboden an jullie - Soort: brilkaaiman - Geslacht: 1xv - Wild of tam: half wild half tam - verwondingen e.d.: - - waarvandaan: van een dealer we weten niet of hij tam of wild is - Naam (optioneel): - - Bijzonderheden (optioneel): hij is bang voor mensen - speciale wensen (optioneel): wij willen hem er van af halen en naar een zoo transporteren
Bericht veranderd door: hananas59 - Dinsdag, 11 Sep 2012, 08:01
Bericht we hebben nog een dier aangeboden an jullie - Soort: brilkaaiman - Geslacht: 1xv - Wild of tam: half wild half tam - verwondingen e.d.: - - waarvandaan: van een dealer we weten niet of hij tam of wild is - Naam (optioneel): - - Bijzonderheden (optioneel): hij is bang voor mensen - speciale wensen (optioneel): wij willen hem er van af halen en naar een zoo transporteren Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 11 Sep 2012 om 07:58
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 11 Sep 2012, 08:01 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Ik kan jullie wel helpen. (ZOA Afrika)
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Ik kan jullie wel helpen. (ZOA Afrika) Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 11 Sep 2012 om 08:01
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 11 Sep 2012, 08:02 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Oké! ik weet niet of iemand de kaaiman wil redden, ik kan hem eventueel wel plaatsen, maar ik heb er amper plek voor! ik kan dus nu nog 2 tot 6 dieren plaatsen bij 6 allemaal kleine vogeltjes of zo, bij 1 bv dus de kaaiman!
Bericht Oké! ik weet niet of iemand de kaaiman wil redden, ik kan hem eventueel wel plaatsen, maar ik heb er amper plek voor! ik kan dus nu nog 2 tot 6 dieren plaatsen bij 6 allemaal kleine vogeltjes of zo, bij 1 bv dus de kaaiman! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 11 Sep 2012 om 08:02