Hallo iedereen! dit is het topic van RCU, een organistatie van verschillende reddings centrums waar veel dieren worden gered. tot nu toe zijn dit de leden en de locatie: - Zebraatje: Engeland - Carnotaurus: Nederland - Kit_Fisto: Frankrijk - Olaf2000: Spanje - boerroel545: België
maar hier beslissen wij niet welke dieren we opvangen. dat mogen jullie met dit soort berichten:
zoals dit: - Soort: Kerkuil - Geslacht: mannetje - Wild of tam: Wild - verwondingen e.d.: bijna uitgehongerd - waarvandaan: de A12, daarnaast is hij gevonden - Naam (optioneel): Hood - Bijzonderheden (optioneel): Kan niet vliegen - speciale wensen (optioneel): moet eerst binnen verblijven
hier alvast een teaster: Hood in de opvang: dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
- Soort: Zee Otter - Geslacht: 1xV - Wild of tam: Wild - Naam (optioneel): Sarah - Bijzonderheden (optioneel): Ze heeft problemen met eten - speciale wensen (optioneel): Een stukje land waar ze af en toe op kan uitrusten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
leuk idee carno!!!
- Soort: manenwolf - Geslacht: 1xv - Wild of tam: Wild - Naam (optioneel): Elize - Bijzonderheden (optioneel): heeft een grote wond dus kan niet etrug in het wold - speciale wensen (optioneel): een vloerverwarming in het binnenverlbijf
jullie hoeven het nog niet te doen, m maar van af nu is het bericht dat je moet plaatsen veranderd! (hij is geëdit in het bovenste bericht)
en ik vang de manenwolf wel op! (Ik kan momenteel de zeeotter niet kwijt!)
EDIT: kleine update!
ten eerste is Elize goed aangekomen, de manenwolf rustte eerst lang in het binnenverblijf: [ pas later kwam ze buiten, in haar gloednieuwe buitenverblijf, zo hadden we de kans deze foto te maken:
en om Hood te leren vliegen hebben we ook een grote volière gebouwt!
even voor de andere leden: zeedieren en grote zoogdieren kunnen bij mij meer niet opgevangen worden, zolang Elize bij ons blijft! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er super uit Carnotsaurus ik hoop snel meer te zien Ik hoop dat er snel meer dieren kunnen worden opgevangen. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
bedankt dat je haar zo'n groot hok hebt gebouwt zal regelmatig komen kijken hoe het met haar gaat
Added (10 Sep 2012, 20:18) --------------------------------------------- hier in rio zijn veel dieren gevonden
- Soort:luiaard - Geslacht: 1xm - Wild of tam: wild - verwondingen e.d.:is gevallen uit de armen van moeder toen de boom werd omgekapt waar ze in zaten - waarvandaan: Amazone woud aan de rand bij rio - Naam (optioneel): - - Bijzonderheden (optioneel): hij moet leren klimmen - speciale wensen (optioneel): voliere a.u.b.