ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ carnotaurus, Ik ben momenteel bezig met een nieuw park in Noord Amerika, ik kan daar (om het zo te zeggen) wel dierne opvangen met jou goed keuring. Always look on the bright side of life!
Jongens, Ik vraag het of als de leden het goed vinden dat we dieren die niet terug naar het wild kunnen in jullie zoo's belanden. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
Ik vind het een goed idee onze compagnieën ontvangt ze met.liefde maar we willen wel van te voren weten meneer ze komen zodat we de hokken kunnen bouwen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
- Soort: Reuzenpanda - Geslacht: 1xM-2xV - Wild of tam: tam - verwondingen e.d.: Aan de neus en buik bij het mannetje. Bij de vrouwtjes aan de klauwen en neus. - waarvandaan: Iemand die de dieren heeft kunnen vangen in het wild toen ze klein waren. Hij heeft ze naar Europa kunnen brengen in zijn bagage! De politie heeft het kunnen achterhalen. Ze hebben zo snel mogelijk de Chinese Regering verwittigd maar die zei dat ze maar na 3 maanden het dier kunnen opnemen in een van hun centra. - Naam (optioneel): Tjing Wang (man) Vrouwtjes geen naam. - Bijzonderheden (optioneel): Zeer tam, kan kunstjes (alle 3 de dieren kunnen het) - speciale wensen (optioneel): Geef ze een ruim verblijf en maak dat er een zachte ondergrond is voor hun voeten.
maar hoe bedoel je een dier aanvragen? we mogen zelf geen dieren kiezen.
EDIT: aangeboden:
Soort: manenwolf Naam: Elize Geslacht: vrouwtje Momentele status: bijna hersteld Datum van beschikbaarheid: van 15-9-2012 tot 25-9-2012 Bijzonderheden: moet langzaam wennen aan andere manenwolven Benodige opvangstatus*: 1
* status gaat omhoog als je meer dieren opvangt, wat zwakkere dieren vereisen een hogere opvangstatus tot nu toe hebben alle zoo's een status van 1, en deze gaat omhoog als je een dier opvangt en in je showtopic kan laten zien dat het goed gaat! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!