ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Een nieuwe update om te laten zien waar ik nu mee bezig ben en wat bijna klaar is. Ook ben ik alweer met iets nieuws begonnen maar dat zien jullie de volgende keer.
Bij deze foto's ben ik nog bezig om de achtergrond meer te beplanten
Ben benieuwd naar jullie reactie's!
Bericht veranderd door: rowannus - Vrijdag, 31 Jan 2014, 22:13
wauw heel mooi maar even een dingetje, die bomen zijn dus wit, maar als je ze nu opnieuw download op de site (dacht ik) dat het dan verholpen was en ze de normale kleur kregen verder moet je gewoon zo doorgaan! veel succes verder met bouwen en ik kijk uit naar de update
Datum: Zaterdag, 01 Feb 2014, 17:39 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
He leuk gemaakt hoor! Ziet er al veelbelovend uit. En ik denk dat die bomen gewoon verkeerd gedownload of erop gezet zijn. Ik zou het idd nog een keer proberen.
0
Vrijwilliger
Weer een nieuwe update waar ik deze keer wat langer mee bezig ben geweest. Ik heb eigenlijk niet zo heel veel tijd om aan het park te werken, maar zal toch proberen om regelmatig updates te blijven plaatsen! Een nieuw gedeelte in het park. Dit gebouw bevat verschillende soorten vissen (zitten nog niet in hun aquarium).
We gaan binnen een kijkje nemen. In het gebouw zitten 4 van zulke aquariums, maar er even snel twee foto's van gemaakt.
Zoals je ziet op de foto hierboven is er links een deur waardoor je weer naar buiten kunt. Daar kom je uit bij het toekomstige verblijf voor de zeehonden of zeeleeuwen..
Ik vind het in het gebouw nog een beetje kaal en wil daar graag nog wat informatieborden of iets dergelijks plaatsen, maar zoek nog even naar downloads. Bedankt voor het kijken en plaats gerust een reactie!
Leuk idee dat je de zeehonden/zeeleeuwen ook vanaf een brug kan bekijken! Misschien moet je wat meer land maken waar ze kunnen rusten. Ik zie namelijk nauwelijks land in je verblijf (klein puntje: ik kan vaak de zoomuur zien) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
0
Vrijwilliger
@Mark_23 @carnotaurus :Bedankt voor jullie reacties! Ik vond het verblijf voor de zeehonden/zeeleeuwen wel wat aan de kleine kant en heb gesloten dat er twee lederschildpadden in komen. Het verblijf is een heel klein beetje aangepast en heb ik de zoo muur weggewerkt. Misschien wel niet eens goed zichtbaar op de foto..
Hier mijn nieuwe verblijf waar geen zeehonden of zeeleeuwen in komen maar bruine pelsrobben! Ze hebben hier meer ruimte om op het land te zitten en te zwemmen. ook kunnen de bezoekers ze in het gebouw van onder water bekijken. (Bij foto twee is zoals jullie zien de achtergrond nog niet beplant, dit komt nog)