Hoi JowJonas leuke update! de poema's vind ik een mooie keus en wat een lief ijsbeertje!!!!! verder vind ik de zeehondenshow te kaal misschien kan je er een vuurtoren met een paar rotsen bijzetten (Even scrollen
Datum: Woensdag, 13 Aug 2014, 12:01 | Bericht # 157
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ziet er zeer goed uit, goede beplanting achter de verblijven. Wat me wel opviel dat de beplanting ophield als er een gebouw kwam. ipv stoppen zou je hier het best ook nog beplanting plaatsen, wat ik al zei goed gemaakt! ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ ZooZa, Bedankt, ik wou er eerst ook een vuurtoren bij zetten, maar ik had er geen mooie. NU dus wel, bedankt! NU moest ik ook niet zoeken
@ jeffrey, Bedankt!
@ Real_thomas, Bednakt, maar ik snap niet goed wat je bedoelt met het gebouw. Bedoel je dat er achter het gebouw niks staat?
Added (17 Aug 2014, 21:48) --------------------------------------------- Na een tijdje is er weer een update. Nu zullen ze terug wat regelmatiger volgen.
Het zeeleeuwenverblijf is een beetje opgepimpt met een vuurtoren (met dank aan ZooZa)
Verder ligt het nieuwe gebied met 2 verblijven uit de Noord-Amerikaanse woestijn.
In een groot, rotsachtig verblijf leeft een kudde Dikhoornschapen. (Ik ben niet supertevreden met dit verblijf, ik vind het wat te druk. Wat denken jullie?)
Ernaast ligt een klein pleintje, met een verblijf.
Hierin wonen renkoekoeken.
En ook ons Noord-Amerikaans restaurant ligt hier. Hier kan je vooral fastfood eten.
Datum: Maandag, 18 Aug 2014, 08:35 | Bericht # 160
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Vrijwilliger
Ziet er weer leuk uit alleen het verblijf van de dikhoornschapen bevat als je het mij vraagt iets te veel planten. Zo raak je het woestijnbeeld een beetje kwijt.