Datum: Maandag, 18 Aug 2014, 08:40 | Bericht # 161
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
wow dat restaurant is echt heel vet! het dikhoornschapen verblijf is ook gewoon goed, alleen zou ik misschien het zand veranderen in gras.
en misschien kun je ook er een soort van kas omheen bouwen (net zoals in Burgers). dan kunnen er ook andere woestijn planten in die normaal de winter niet zouden doormaken.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Donderdag, 21 Aug 2014, 19:57 | Bericht # 162
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Heel mooi gemaakt! Voor mij ziet het dikhoornschaap verblijf er qua planten goed uit. Mss zelfs nog iets meer. Ik zou er juist wat minder grote rotsen in doen of die wat meer naar de rand verplaatsen. Hebben ze in het midden meer ruimte.
Datum: Vrijdag, 22 Aug 2014, 17:44 | Bericht # 163
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Na even wachten is er eindelijk nog een update! We treden binnen in het laatste continent... Zuid-Amerika!
Een eerste themagebied is Hewan Amazonia.
Hierin bevindt zich het grootste overdekt verblijf van Hewan Gardens: Amazonia.
We gaan door de 'voorkamer' en komen terecht tussen de tropische planten en dieren.
We beginnen ons rondje door naar rechts te gaan.
Er bevinden zich ook enkele verblijven in Amazonia. In deze woont een koppeltje Braziliaanse Tapirs.
Wat verder is een speciale speelplek voor apen aangelegd: hier kan je meestal dan ook onze Doodshoofdaapjes en Gewone Oeakari's vinden.
Ook vinden we hier vogels, zoals de ara's die je achteraan kan zien. In de hal vliegen verschillende soorten rond.
Wat verder zien we een geelvleugelara en een kuifhoenderkoet.
En nog wat verder ligt een populair vogelplekje. Hier zitten hyacinthara's, toco-toekans, Swaison toekans, en vele andere exotische vogels.
3 watervallen houden het hier vochtig.
Hier vind je altijd onze Bahamapijlstaarten.
Aan de overkant ligt er nog een verblijf.
Hier lopen onze Capibara's rond.
Nog een sfeerfotootje. Achteraan zie je een Rode Ibis.
De begroeiing is al best dik, toch zal het gedurende de jaren hier nog begroeider worden.
Boven de ingang zitten enkele nestkasten en binnenverblijven voor de vogels.
Dit was de update al weer. Nog maar een paar updates en dan zit het er al op! Volgende keer zullen we nog verder gaan in de Amazone. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht veranderd door: JowJonas - Vrijdag, 22 Aug 2014, 21:56
Ik hoop dat je gelijk heb en de beplanting wat aangroeit, langs het pad is het namelijk nog wel wat kaal, maar verder heel mooi! Leuk die verblijven voor tapirs en capibara's in de hal. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zaterdag, 23 Aug 2014, 10:32 | Bericht # 165
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het ziet er echt geweldig uit! Ik ben het wel met carnotaurus eens dat het nog vrij kaal is, met name rond het pad. Maar petje af voor het gebouw dat je hebt gemaakt en de verblijven van de grote zoogdieren als tapirs en capibara's zien er geweldig uit. Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
haha 2 Amazonia's op het ZTSF (lol) oké weer on-topic, leuk gebouwd! goed gebruik gemaakt van het glas! ik kijk uit naar de volgende update, en het is inderdaad nog een beetje kaal je kan misschien als je klaar bent met bouwen gewoon steeds weer naar de nieuwtjes uit de zoo gaan, zoals geboortes
Datum: Zaterdag, 23 Aug 2014, 17:00 | Bericht # 167
0
Horeca Medewerker
Heel mooi gemaakt Jonas! Dan zal ik er ook maar wat over zeggen Het is niet per se kaal maar het pad is breed en licht. Misschien is het leuk om het pad te vervangen voor een donkerdere. Misschien pad in jungle stijl. Behalve heb ik er niets op aan te merken.
Groetjes, Mark
Added (23 Aug 2014, 17:00) --------------------------------------------- Eigenlijk nog wat: wat dacht je van lianen aan het dak en door de begroeiing heen? 't is maar een ideetje
woooow heel vet! leuk die overview, dan kan je meteen zien hoe groot het echt is ik wou ook zoiets gaan maken in mijn zoo zeker inspiratie voor me! ga zo door! groetjes van mij
en lianen, kan je vinden in het Sunda Lori Pack op Tesara bij dieren
0
Horeca Medewerker
Ziet er erg mooi uit! Erg mooie verblijven. Zeker die van de luiaards en gordeldieren. Hier mag het eigenlijk niet maar volgens mij was er op tesara een pack waar ze in zaten.