ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hewan Gardens is een zeer jonge zoo die nog volledig in aanbouw is. We proberen te focussen op het welzijn van dier en bezoeker, allemaal met de nieuwste technologieën en technieken. De zoo zal worden ingedeeld volgens de continenten, met elk continent onderverdeeld in verschillende gebieden. We hopen op een mooie toekomst!
In deze eerste update zal de ingang en het ingangsplein worden voorgesteld.
De ingang is simpel en stijlvol, en omgeven door weelderige planten. In de toekomst wordt deze misschien wel vergroot.
Het eerste wat de bezoeker zal tegenkomen is de Hewan Shop. Hier zullen ze souvenirs van hun favoriete dieren kunnen kopen. Zo kan je bv. knuffels en Schleich-dieren kopen.
Jammer genoeg zijn de etalages nog niet gevuld.
Recht tegenover de ingang kan je een hapje eten in Indah Cafe. De tafels zijn nog niet geleverd.
wow prachtig gebouwd JowJonas had al lang niks meer van je gehoord even klein dingetje: op de laatste foto is onderin het pad een beetje raar (mist een hoekje) maar dat is echt niet belangrijk ik kijk uit naar de eerste dieren, en ik zou graag willen weten welke diersoorten je gaat nemen veel succes met bouwen groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt allemaal voor de toffe reacties! Ik ben blij dat ik terug ben Sorry dat het zolang duurde tot deze update, maar ik was op reis naar Londen met school.
-- NIEUWS
-Etalages zijn gevuld -Tafels zijn aangekomen in het restaurant, keuken is zo goed als volledig klaar
--
Zoals beloofd, laat ik vandaag de eerste dieren zien!
De eerste dieren wonen in het gebied naast het restaurant, Afrika.
Hier wonen de flamingo's.
Je kan ze ook in hun binnenverblijf bekijken. Hier zullen we ook een andere diersoort kunnen bekijken.
Aan de andere kant woont een groepje apen, de Dianameerkatten. Touwen moeten nog opgehangen worden.
We kunnen ze ook buiten zien spelen. Onze groep telt 2 mannetjes en 3 vrouwtjes. We hopen snel op kleintjes!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
dit is echt een geweldige dierentuin. het enige wat ik zou veranderen is het glazen hek bij de dianameerkatten. ik zou een hek kiezen dat niet alleen van glas gemaakt is ever tried. ever failed. no matter. try again. fail agian. fail better.