ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt!
--
In deze update laat ik onze eerste inwoners zien van het nieuwe gedeelte: de savanne.
Als eerste vinden we een verblijf voor Watusirunderen. Deze runderen, gekenmerkt door hun gigantische horens, stammen af van de oeros.
Wat verder vinden we de ernstig bedreigde zwarte neushoorn. In onze dierentuin hebben we 2 oude vrouwtjes.
Deze dieren zijn het begin van een gigantisch project dat Afrika zal domineren: Hewan Safari.
In de volgende update: het begin van Hewan Safari! In dit gebied zullen bezoekers het gevoel krijgen dat ze tussen de dieren lopen, en dat zal ook echt gebeuren met verschillende grondvogels die over de paden zullen lopen, maar ook door natuurlijke en bijna onzichtbare afscheidingen. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht veranderd door: JowJonas - Woensdag, 07 Mei 2014, 15:02
Heel leuk. Alleen jammer dat de neushoorns zonder moeite kunnen uitbreken als ze knorrig zijn! Dat traliehekje houd ze volgens mij niet tegen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
De ongelofelijk realistische bouwstijl die je gebruikt is altijd een plezier om te zien. Palen in het water is een voorbeeld van oog voor detail. Ga alsjeblieft zo door!
Opnieuw erg leuk. Maar ik ben het niet met boerroel545, eens, de achtergrond hekken zijn best realistisch, wat bij mij toch wel zwaar weegt, Burgers' gebruikt namelijk dezelfde hekken. Eventueel zou je deze beter kunnen 'verstoppen'. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Ik vind dat carnotaurus gelijk heeft over de hekken in de achtergrond. Ik vind de rest ook heel mooi en realistisch gedaan. Net zoals je vorige updates. Ik kijk al uit naar de volgende update. Doe zo verder en groetjes van verzorger-jarne