Ik probeer meestal kritisch te kijken om zo tips te geven. Maar je maakt het me erg lastig! Dus kan ik maar één reactie geven: Perfect! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Ik vind dat boerroel545 gelijk heeft met dat het lijkt op dat van antwerpen en dat het mooi is. Alleen zijn sommige hekken daar wat steviger. Ik denk dat ze net als de neushoorns door die hekken kunnen als ze dat willen. In antwerpen heeft men dat opgelost met draden die onder stroom staan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Het is inderdaad enorm geïnspireerd door dat van Antwerpen (dat vind ik trouwens het mooiste nijlpaardenverblijf dat ik al heb gezien). Welke hekken bedoel je precies (ik veronderstel degene in het binnenverblijf, ik denk niet dat ze daar zo gemakkelijk door kunnen, omdat het water daar te diep is)?
--
NIEUWS
- 1 vrouwtjesleeuw is zwanger! - De giraffen, zebra's en struisvogels hebben extra gezelschap: 4 hartenbeesten!
--
Hier is de volgende update al! (Ja, ik ben op dreef :p)
De laatste bewoners van Hewan Safari zijn aangekomen, waaronder ook een aantal vogels. Op de paden kan je grijze kroonkraanvogels, hoppen en Afrikaanse dwergeenden terugvinden, naast de ooievaars en helmparelhoenen natuurlijk. Nu zijn er ook speciale voedselplaatsen gemaakt.
Ook bij de nijlpaarden is er een.
Hier bevindt zich ook het nieuwe verblijf: de grootoorvossen!
Het is al wel duidelijk wie de groep leidt
Ze kunnen naar hun binnenverblijf via deze gang. Nu is hij dicht.
Hier is nog een plan van heel de Safari.
In de volgende update laat ik het laatste deel van Afrika. In dit gedeelte zullen ook dieren, afkomstig van een uniek eiland (Wat zou dat nu weer zijn? :p) los lopen tussen de bezoekers. Daarna begin ik het volgende continent, dat (denk ik) Europa zal worden. Suggesties (themagebieden zoals de Safari, dierenverblijven, gebouwen,...) zijn altijd welkom! Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht veranderd door: JowJonas - Woensdag, 07 Mei 2014, 15:28
@ JowJonas, ik vind de safari erg mooi geworden en het is erg realistisch ook vind ik het leuk dat er verschillende vogelsoorten over het bezoekerspad heen lopen