ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ JowJonas, Weer heel mooi gemaakt (zowel Madagaskar, het restaurant en Arabië, had nog geen tijd om daarop te reageren) Ook weer heel realistisch gedaan met dat water en zo. Ik kijk al uit naar de volgende update.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hier is weer een update!
Achter Arabië ligt India, het land van de Aziatische olifanten (en het axishert, maar die is niet zo impressive)
In een groot, langwerpig verblijf leven de Aziatische olifanten half samen met een groepje Axisherten.
Het park heeft trouwens besloten om alle verblijven met een informatiebord te voorzien, met het oog op de nakende opening.
Als we naar links gaan, kunnen we naar de stal. Links ligt het verblijf van de oryxen, rechts de olifantenstal.
De olifanten hebben altijd stro om te eten, en om de 3 dagen iets speciaal. Vandaag kregen ze extra gras en takken. Onze stier geniet er alleszins van.
We gaan terug naar buiten, over de brug en dan zien we nog een deurtje.
Van hieruit kunnen we de olifanten bestuderen zonder ze merken dat we er zijn. De stier is hier trouwens tijdelijk: als hij een vrouwtje bevrucht heeft, vertrekt hij weer. Wij hebben jammer genoeg geen ruimte voor een apart verblijf.
Onze 2 vrouwtjes kunnen we buiten vinden.
Ze kunnen ook zwemmen, en zoals je kan zien, grenst het verblijf hier aan dat van de axisherten.
De herten kunnen altijd naar de olifanten, maar de olifanten kunnen niet terug. Axisherten kunnen goed zwemmen, dus dat vormt geen probleem. Hopelijk creëren we zo interactie tussen diersoorten.
Je kan ze bekijken vanonder een overkapping.
En hier is nog een plan van de Safari, Rajako, Arabië en India.
Verzorger
Weer mooi en realistisch gedaan. Het blijft altijd leuk om te zien hoe je dingen als water, rotsen en planten gebruikt als afscheidingen. Ook het verdere gebruik van planten is heel mooi en realistisch. Het enige dat ik niet goed snap is die afscheiding in het water. Volgens mij kan een olifant ook tussen die palen door. verder heel goed. Doe zo verder.
Datum: Zaterdag, 17 Mei 2014, 13:41 | Bericht # 59
Verzorger
@ JowJonas, weer heel mooi gemaakt. Mooie antieke stijl bij het binnenverblijf van de lippenberen. Bij de neusapen ook leuk met die platformen en touwen in het binnenverblijf. Wat ik ook heel leuk vind is dat je doorloopverblijven maakt. Weinig mensen doen dat op zoo tycoon. Ik kan er zelfs geen slechte opmerking of zo over geven dus doe zo verder. Ik kijk al uit naar Mongolië.