super updates wel vind ik dat bij het grote hoefdieren verblijf het een beetje een rommeltje is geworden met al die rotsen door elkaar heen… het past niet helemaal meer… maar ga zo door, ik kijk uit naar het volgende deel
Heel mooi! Nou moet ik toch wel weer kritisch zijn: wil je hoppen kortwieken? Volgens mij niet zo'n geweldig idee. (en die 'Afrikaanse dwergeend' heet (tenminste in de watervogelhobby) Afrikaanse pygmeegans) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Woensdag, 07 Mei 2014, 15:39 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt!
@ carnotaurus, Haha, euhm... Ze zullen het wel naar hun zin hebben hier en ze zullen dan ook niet weggaan zeker... En volgens Wikipedia noemt die Afrikaanse dwergeend, maar in het Engels is het wel African pygmy goose. Ik weet het zelf ook niet.
--
Afrika wordt afgesloten met dit laatste gedeelte: Hewan Rajako! In Rajako kunnen mensen dichtbij de fauna uit Madagascar komen... Zeer dichtbij!
Dit gebied ligt achter de grootoorvossen, en achter de cheeta's.
Vlak voor de ingang kan je nog een kleine snack en/of drankje kopen, maar het mag niet bij de dieren zelf gegeten worden! Er loopt genoeg personeel rond om dat in het oog te houden.
Laten we naar het eerste eiland gaan!
Hier bevind zich een binnenverblijf waar ze kunnen spelen als het weer buiten te slecht is.
Op het eiland leven verschillende lemuren en maki's, zoals ringstaartmaki's en diadeemsifaka's.
Ze hebben veel ruimte om te spelen, waar bezoekers hen niet kunnen storen.
Ook hebben we enkele Verreauxsifaka's en de zeldzame gouden bamboemaki's.
Hier kunnen ze ook naar binnen.
En over een andere brug verlaten we Madagascar.
Een bord zegt Veloma (Tot ziens) aan de bezoekers.
Hier is nog een plan van heel de Safari en Rajako.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedaaankt
--
Hier is even een kleine update tussendoor, het restaurant. Ik had nog niet de tijd om het te showen. Je kan het vinden over de giraffen, in een hoek van de Safari.
Het heet Chakula Resto.
Het heeft 2 verdiepingen. Beneden kunnen ongeveer 60 mensen eten, en boven nog eens 40.
Ook kunnen de bezoekers hier vrij gebruik maken van het toilet.
Boven heeft men een prachtig uitzicht over de Safari.
Je kan de giraffen, zebra's, struisvogels en in de verte de nijlpaarden zien.