ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind daarnaast ook die brug bij de Maraboe's leuk bedacht. Zo kunnen de bezoekers door het verblijf heen lopen. Ben benieuwd naar de volgende update :P
@ hiddje99, sorry dit mag je hier niet vragen @ Wertyum, haha bedankt, het is alleen geen brug het is gewoon een pad naast het verblijf, maar de bezoekers kunnen wel dicht bij de dieren komen!
oke en dan nu de update:
Reuzen Panda achter de schermen
hier zie je het mannetje in zijn grote verblijf
de dierentuin heeft laten weten dat Mei, de vrouwelijke Reuzenpanda, achter de schermen zit waarom en tot wanneer is niet duidelijk het mannetje zit nog wel in het verblijf en is nog te bekijken
Azië soort van aangevraagd door Carnotaurus
we beginnen Azië bij het verblijf van de Indische Maraboe's aangezien Carnotaurus deze had aangevraagd, ga ik maar meteen het nieuws erover vertellen deze zijn namelijk niet meer te zien in dit verblijf de dieren zijn verhuisd naar de quarantaine hokken, en hebben plaats gemaakt voor een koppel Kleine Panda's wat we wel weten is dat er een ei is gelegd bij de maraboe's en dat hij is bevrucht misschien volgende keer meer nieuws daarover!
het verblijf is helemaal aangepast, zodat de panda's genoeg kunnen klimmen
hier zien we ons mannetje, die nu in het ruime binnenverblijf rondloopt
we gaan verder naar een nieuw verblijf op de kaart, welke van de Beermakaken is deze dieren hebben een grote rots tot hun beschikking, waar ze graag op klimmen en klauteren
dit is ons oudste vrouwtje, de leidster van de groep in ons park
het laatste verblijf wat we vandaag gaan bezoeken is van de Vissende Kat deze zit nu nog achter de schermen, maar het verblijf is al te bekijken laat weten of je het verblijf mooi vind! ik heb er erg mijn best op gedaan
het verblijf bevat veel water en verstop plekken, dus je moet goed zoeken
dat was het voor vandaag blijf dingen aanvragen!
Dier: Waarom:
kopieer dit, vul in, vraag het aan! hope you like it! groetjes van mij
Inderdaad niks op aan te merken! De soortkeuze vind ik ook wel leuk. De beplanting van de vissende kat is heel mooi gelukt! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind het verblijf van de kleine panda's heel mooi. De juiste afwisseling van hoge beplanting, bomen, rotsen, takken en grond. Het binnenverblijf is wat mij betreft ook goed gelukt. De ramen die je hebt gemaakt vind ik mooi passen bij de omgeving. Dat verhogingkje in de rechter bovenhoek vind ik leuk bedacht! Bij de beermakaken heb je iets meer rotsen erin gezet. Logisch dat je dat gedaan hebt want deze beesten leven daar veel tussen. Ben benieuwd naar je volgende update.
Ik zal even een aanvraagje doen: Dier: Wasberen Waarom: Heb ze in blijdorp gezien, zitten ze nog niet zo lang. En ik vind het zo leuk om naar te kijken. Aangezien je kleine panda verblijf ook zo mooi is geworden denk ik dat je dit voor de wasberen ook kan maken.
@ Wertyum, hoi wertyum, eigenlijk zijn de aanvragen meer voor informatie over de dieren die al in de dierentuin zijn maar omdat jij het bent, zal ik het misschien wel even voor jou bouwen als ik er nog plek voor heb verder ben ik nu hard bezig met de Marathon III van The Round Table dus daar focus ik nu vooral op groetjes van mij